Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335026

Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku


Šamo, Renata
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku // Metodički ogledi, časopis za filozofiju odgoja, 13 (2006), 1; 31-48 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 335026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku
(Pupils' Linguistic and Background Knowledge in Reading Tasks Presented in English As a Foreign Language)

Autori
Šamo, Renata

Izvornik
Metodički ogledi, časopis za filozofiju odgoja (0353-765X) 13 (2006), 1; 31-48

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
čitanje na stranom jeziku; znanje o jeziku; znanje o svijetu
(L2 reading; linguistic knowledge; background knowledge)

Sažetak
Polazeći od istraživanja temeljenog na uzorku od pet zadataka čitanja, nastojat ćemo dati doprinos razmatranju pitanja koje se smatra jednim od ključnih u teoriji čitanja na stranom jeziku - je li L2 čitanje problem jezika ili problem čitanja? Istraživanje smo proveli među učenicima osmih razreda u dvjema osnovnim školama u Puli u sklopu znatno šireg istraživanja koje smo usmjerili na strategijsko ponašanje uspješnih i manje uspješnih čitatelja na engleskom kao stranom jeziku. Rezultati su nas već u ovom početnom dijelu upozorili na neminovnu povezanost jezičnog i iskustvenog znanja u procesu konstruiranja značenja i, samim time, razumijevanja teksta. Iako vrlo uspješni, promatramo li ih cjelovito, ti su nam rezultati ipak otkrili određene probleme u odnosu prema stilu i jeziku tekstova kojim su postavljeni zadaci predstavljeni te problematiku kojom se svaki od njih bavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli


Citiraj ovu publikaciju:

Šamo, Renata
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku // Metodički ogledi, časopis za filozofiju odgoja, 13 (2006), 1; 31-48 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Šamo, R. (2006) Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku. Metodički ogledi, časopis za filozofiju odgoja, 13 (1), 31-48.
@article{article, author = {\v{S}amo, Renata}, year = {2006}, pages = {31-48}, keywords = {\v{c}itanje na stranom jeziku, znanje o jeziku, znanje o svijetu}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi, \v{c}asopis za filozofiju odgoja}, volume = {13}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Jezi\v{c}no i iskustveno znanje u\v{c}enika u zadacima \v{c}itanja na engleskom kao stranom jeziku}, keyword = {\v{c}itanje na stranom jeziku, znanje o jeziku, znanje o svijetu} }
@article{article, author = {\v{S}amo, Renata}, year = {2006}, pages = {31-48}, keywords = {L2 reading, linguistic knowledge, background knowledge}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi, \v{c}asopis za filozofiju odgoja}, volume = {13}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Pupils' Linguistic and Background Knowledge in Reading Tasks Presented in English As a Foreign Language}, keyword = {L2 reading, linguistic knowledge, background knowledge} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font