Pregled bibliografske jedinice broj: 335026
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku // Metodički ogledi, časopis za filozofiju odgoja, 13 (2006), 1; 31-48 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 335026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezično i iskustveno znanje učenika u zadacima čitanja na engleskom kao stranom jeziku
(Pupils' Linguistic and Background Knowledge in Reading Tasks Presented in English As a Foreign Language)
Autori
Šamo, Renata
Izvornik
Metodički ogledi, časopis za filozofiju odgoja (0353-765X) 13
(2006), 1;
31-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
čitanje na stranom jeziku; znanje o jeziku; znanje o svijetu
(L2 reading; linguistic knowledge; background knowledge)
Sažetak
Polazeći od istraživanja temeljenog na uzorku od pet zadataka čitanja, nastojat ćemo dati doprinos razmatranju pitanja koje se smatra jednim od ključnih u teoriji čitanja na stranom jeziku - je li L2 čitanje problem jezika ili problem čitanja? Istraživanje smo proveli među učenicima osmih razreda u dvjema osnovnim školama u Puli u sklopu znatno šireg istraživanja koje smo usmjerili na strategijsko ponašanje uspješnih i manje uspješnih čitatelja na engleskom kao stranom jeziku. Rezultati su nas već u ovom početnom dijelu upozorili na neminovnu povezanost jezičnog i iskustvenog znanja u procesu konstruiranja značenja i, samim time, razumijevanja teksta. Iako vrlo uspješni, promatramo li ih cjelovito, ti su nam rezultati ipak otkrili određene probleme u odnosu prema stilu i jeziku tekstova kojim su postavljeni zadaci predstavljeni te problematiku kojom se svaki od njih bavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Philosopher's Index