Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 334779

Verbalna i neverbalna interkulturalna komunikacija


Piršl, Elvi
Verbalna i neverbalna interkulturalna komunikacija // Bez predrasuda i stereotipa / Benjak, M. (ur.).
Rijeka: Izdavački centar Rijeka, 2005. str. 50-90


CROSBI ID: 334779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbalna i neverbalna interkulturalna komunikacija
(Verbal and nonverbal intercultural communication)

Autori
Piršl, Elvi

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Bez predrasuda i stereotipa

Urednik/ci
Benjak, M.

Izdavač
Izdavački centar Rijeka

Grad
Rijeka

Godina
2005

Raspon stranica
50-90

ISBN
953-6939-26-6

Ključne riječi
kultura, verbalna i neverbalna komunikacija, interkulturalna kompetencija, interkulturalna komunikacijska kompetencija
(culture, verbal and nonverbal communication, intercultural competence, intercultural communication competence)

Sažetak
Rad se bavi nekim ključnim teorijskim i praktičnim pitanjima interkulturalne komunikacijske kompetencije s osobitim naglaskom na analizu i tumačenje njezine dvostruke manifestacije: verbalne i neverbalne. U radu se naglašava ova dualnost, koja je inače u razmatranjima o komunikaciji često zanemarena u korist verbalnoga dijela ili posve odvojena od njega. Ukazuje se na važnost neverbalnih kodova u poučavanju komunikacije jer poteškoće u usvajanju kompetentnosti leže upravo u neverbalnom kodeksu koji često ima drukčije značenje od verbalne poruke. Posebna pozornost je posvećena primjeni teorije interkulturalizma u nastavi kada u razredu imamo učenike različitog kulturnog podrijetla o čemu valja i te kako voditi računa zbog rješavanja različitih problema kao npr. problem komunikacije, sporazumijevanja, socijalizacije, stilova poučavanja i školskog uspjeha učenika. Stoga, razvijanje interkulturalne kompetencije učitelja/nastavnika dugotrajan je, cjeloživotni proces. U tom odgojno-obrazovnom procesu posebnu ulogu ima škola, odnosno učitelji i nastavnici. Pri tome, osvještavanje i razvijanje interkulturalnih osobina kod svakog pojedinca (kognitivna, emocionalna, ponašajna dimenzija)koji živi i djeluje u kulturno pluralnim sredinama, neophodno je. Tekst završava iznošenjem argumenata za uvođenje i sustavno provođenje interkulturalnog odgoja i obrazovanja u sklopu europske dimenzije poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Pula

Profili:

Avatar Url Elvi Piršl (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Piršl, Elvi
Verbalna i neverbalna interkulturalna komunikacija // Bez predrasuda i stereotipa / Benjak, M. (ur.).
Rijeka: Izdavački centar Rijeka, 2005. str. 50-90
Piršl, E. (2005) Verbalna i neverbalna interkulturalna komunikacija. U: Benjak, M. (ur.) Bez predrasuda i stereotipa. Rijeka, Izdavački centar Rijeka, str. 50-90.
@inbook{inbook, author = {Pir\v{s}l, Elvi}, editor = {Benjak, M.}, year = {2005}, pages = {50-90}, keywords = {kultura, verbalna i neverbalna komunikacija, interkulturalna kompetencija, interkulturalna komunikacijska kompetencija}, isbn = {953-6939-26-6}, title = {Verbalna i neverbalna interkulturalna komunikacija}, keyword = {kultura, verbalna i neverbalna komunikacija, interkulturalna kompetencija, interkulturalna komunikacijska kompetencija}, publisher = {Izdava\v{c}ki centar Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Pir\v{s}l, Elvi}, editor = {Benjak, M.}, year = {2005}, pages = {50-90}, keywords = {culture, verbal and nonverbal communication, intercultural competence, intercultural communication competence}, isbn = {953-6939-26-6}, title = {Verbal and nonverbal intercultural communication}, keyword = {culture, verbal and nonverbal communication, intercultural competence, intercultural communication competence}, publisher = {Izdava\v{c}ki centar Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font