Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 334067

Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod


Avelini Holjevac, Ivanka
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod // Kvaliteta kao društvena stvarnost / Dubravčić, Kristijan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 334067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod
(Aesthetics and Design as Dimensions of Product and Service Quality Case study : Croatian Tourism Product)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kvaliteta kao društvena stvarnost / Dubravčić, Kristijan - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007

Skup
8. Hrvatska konferencija o kvaliteti Kvaliteta kao društvena stvarnost

Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 14.05.2007. - 16.05.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
estetika; dizajn; upravljanje kvalitetom; dimenzija kvalitete; turistički proizvod; poslovna izvrsnost
(aesthetics; design; quality management; quality dimension; tourism product; business excellence)

Sažetak
Estetika je trajna vrijednost. Ona je ljudska potreba jer oplemenjuje prostor i duh. Čovjek je oduvijek prepoznavao što je lijepo, cijenio i veličao ljepotu. U ovom radu istražuje se estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga, posebno na primjeru hrvatskog turističkog proizvoda. Ta je dimenzija kvalitete najčešće zanemarena i nedovoljno istražena u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom. Svrha, zadatak i cilj ovog istraživanja je definirati mjesto i važnost estetike i dizajna u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom (Total Quality Management – TQM). Kompozicija istraživanja:Estetika i kvaliteta života, Upravljanje potpunom kvalitetom, Estetika, dizajn i kvaliteta turističkog proizvoda, Zaključak. Istraživanjem se želi dokazati da je estetika neophodna dimenzija ukupne kvalitete proizvoda i usluga, te da doprinosi povećanju poslovnog uspjeha i poslovne izvrsnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod // Kvaliteta kao društvena stvarnost / Dubravčić, Kristijan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Avelini Holjevac, I. (2007) Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod. U: Dubravčić, K. (ur.)Kvaliteta kao društvena stvarnost.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Dubrav\v{c}i\'{c}, K.}, year = {2007}, keywords = {estetika, dizajn, upravljanje kvalitetom, dimenzija kvalitete, turisti\v{c}ki proizvod, poslovna izvrsnost}, title = {Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turisti\v{c}ki proizvod}, keyword = {estetika, dizajn, upravljanje kvalitetom, dimenzija kvalitete, turisti\v{c}ki proizvod, poslovna izvrsnost}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Dubrav\v{c}i\'{c}, K.}, year = {2007}, keywords = {aesthetics, design, quality management, quality dimension, tourism product, business excellence}, title = {Aesthetics and Design as Dimensions of Product and Service Quality Case study : Croatian Tourism Product}, keyword = {aesthetics, design, quality management, quality dimension, tourism product, business excellence}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Brijuni, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font