Pregled bibliografske jedinice broj: 334067
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod // Kvaliteta kao društvena stvarnost / Dubravčić, Kristijan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 334067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga Primjer : hrvatski turistički proizvod
(Aesthetics and Design as Dimensions of Product and Service Quality Case study : Croatian Tourism Product)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta kao društvena stvarnost
/ Dubravčić, Kristijan - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2007
Skup
8. Hrvatska konferencija o kvaliteti Kvaliteta kao društvena stvarnost
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 14.05.2007. - 16.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
estetika; dizajn; upravljanje kvalitetom; dimenzija kvalitete; turistički proizvod; poslovna izvrsnost
(aesthetics; design; quality management; quality dimension; tourism product; business excellence)
Sažetak
Estetika je trajna vrijednost. Ona je ljudska potreba jer oplemenjuje prostor i duh. Čovjek je oduvijek prepoznavao što je lijepo, cijenio i veličao ljepotu. U ovom radu istražuje se estetika i dizajn kao dimenzija kvalitete proizvoda i usluga, posebno na primjeru hrvatskog turističkog proizvoda. Ta je dimenzija kvalitete najčešće zanemarena i nedovoljno istražena u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom. Svrha, zadatak i cilj ovog istraživanja je definirati mjesto i važnost estetike i dizajna u teoriji upravljanja ukupnom kvalitetom (Total Quality Management – TQM). Kompozicija istraživanja:Estetika i kvaliteta života, Upravljanje potpunom kvalitetom, Estetika, dizajn i kvaliteta turističkog proizvoda, Zaključak. Istraživanjem se želi dokazati da je estetika neophodna dimenzija ukupne kvalitete proizvoda i usluga, te da doprinosi povećanju poslovnog uspjeha i poslovne izvrsnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)