Pregled bibliografske jedinice broj: 333701
Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo?
Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo? // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 / Uzelac, V., Vujičić, L. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 273-285 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 333701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo?
(Understanding sustainable development:Where are we and where are we going?)
Autori
Ledić, Jasminka ; Ćulum, Bojana ; Pavić-Rogošić Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1
/ Uzelac, V., Vujičić, L. - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 273-285
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 20.05.2008. - 22.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje za održivi razvoj; stavovi o održivom razvoju; znanje o održivom razvoju; navike za održivi razvoj; uvjerenja o održivom razvoju
(education for sustainable development; SKA (skills; knowledge and attitudes) towards sustainable development)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati istraživanja o konceptu održivog razvoja, provedenog na studentima Sveučilišta u Rijeci. Cilj istraživanja je ispitati informiranost i razumijevanje koncepta održivog razvoja te s konceptom povezane stavove i ponašanje. Imajući u vidu nepostojanje sustavne brige o promociji ideje održivog razvoja kroz sustav obrazovanja te slab interes medija za njegovu promociju, pošlo se od pretpostavke da ispitanici slabo poznaju ideju održivog razvoja, da ju gotovo u potpunosti identificiraju s područjem zaštite okoliša, te da, kao posljedica toga, njihovi stavovi i životne navike ne daju garancije za potreban pristup ovome području. Dodatne aspiracije istraživanja usmjerene su na promociju ideje održivog razvoja pa se analiziraju stavovi ispitanika o mogućnostima stjecanja informacija i znanja o održivom razvoju i čimbenicima (organizacije, institucije, mediji, neformalno obrazovanje, itd.) koji se mogu pojaviti kao nositelji dominantnih uloga u promociji koncepta održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Ledić, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
066-0661686-1121 - Civilno društvo i kombinirana socijalna politika u Hrvatskoj (Bežovan, Gojko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka