Pregled bibliografske jedinice broj: 333649
I Can Do It: Uloga učitelja u uvođenju Europskoga jezičnoga portfolija
I Can Do It: Uloga učitelja u uvođenju Europskoga jezičnoga portfolija // Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća učitelja engleskoga jezika u osnovnim školama
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 333649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
I Can Do It: Uloga učitelja u uvođenju Europskoga jezičnoga portfolija
(I Can Do It: Teacher's role in intruducing the European Language Portfolio)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća učitelja engleskoga jezika u osnovnim školama
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.01.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Europski jezični portfolio; rano učenje; strani jezici; učitelj
(European Language Portfolio; young learners; foreign languages; teacher)
Sažetak
Izložena su osnovna načela na kojima se zasniva ideja Europskoga jezičnoga portfolija i njegovi ciljevi. Opisana je i obrazložena uloga učitelja (nastavnika) stranoga jezika u predstavljanju portfolija učenicim različitih dobnih skupina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Profili:
Smiljana Narančić Kovač
(autor)