Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 333606

Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja


Hanžić Deda, Silvija; Narančić Kovač, Smiljana
Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja // Rano učenje hrvatskoga jezika / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 66-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 333606 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja
(Reading Pictures to Establish a Story – A Case Study)

Autori
Hanžić Deda, Silvija ; Narančić Kovač, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Rano učenje hrvatskoga jezika / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008, 66-80

ISBN
978-953-99326-6-2

Skup
1. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima - Prvi specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
priča ; slikovnica ; vizualni tekst ; strategije čitanja ; rano učenje engleskog jezika
(story ; picture books ; visual text ; reading strategies ; young EFL learners)

Sažetak
Skupina djece u dobi od 6-7 godina, koja su počela učiti engleski kao strani jezik, zajednički je rekonstruirala priču po nizu slika iz slikovnice Cockatoos Quentina Blakea (1994). Analizira se tijek dječjega zajedničkog ‘ čitanja slika’ s ciljem da se istraže njihove strategije, uključujući porabu hrvatskoga i engleskoga jezika, njihova suradnja u rekonstrukciji i razumijevanju priče, kao i pojedinačne osobne i skupne reakcije na priču koju stvaraju i na sam proces 'čitanja'. Pokazalo se da su djeca u značajnoj mjeri uspjela rekonstruirati glavne događaje izvorne priče, da pritom rabila više raznorodnih strategija, te da je aktivnost bila na više načina svrsishodna u nastavi engleskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270674-0727 - Fabula i diskurs u dječjoj književnosti (Težak, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Hanžić Deda, Silvija; Narančić Kovač, Smiljana
Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja // Rano učenje hrvatskoga jezika / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 66-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hanžić Deda, S. & Narančić Kovač, S. (2008) Čitanje slika i nastanak priče – studija slučaja. U: Bežen, A. & Pavličević-Franić, D. (ur.)Rano učenje hrvatskoga jezika.
@article{article, author = {Han\v{z}i\'{c} Deda, Silvija and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2008}, pages = {66-80}, keywords = {pri\v{c}a, slikovnica, vizualni tekst, strategije \v{c}itanja, rano u\v{c}enje engleskog jezika}, isbn = {978-953-99326-6-2}, title = {\v{C}itanje slika i nastanak pri\v{c}e – studija slu\v{c}aja}, keyword = {pri\v{c}a, slikovnica, vizualni tekst, strategije \v{c}itanja, rano u\v{c}enje engleskog jezika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Han\v{z}i\'{c} Deda, Silvija and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2008}, pages = {66-80}, keywords = {story, picture books, visual text, reading strategies, young EFL learners}, isbn = {978-953-99326-6-2}, title = {Reading Pictures to Establish a Story – A Case Study}, keyword = {story, picture books, visual text, reading strategies, young EFL learners}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font