Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 333592

Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku


Narančić Kovač, Smiljana; Lauš, Ivana
Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku // 1. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima : Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika : zbornik radova / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 110-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 333592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku
(Individual reading and understanding stories in English as a foreign language)

Autori
Narančić Kovač, Smiljana ; Lauš, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
1. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima : Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika : zbornik radova / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008, 110-125

ISBN
978-953-99326-6-2

Skup
Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima : Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika (1 ; 2007)

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
priča; diskurs; slikovnica; prilagođeni tekst; strategije čitanja; rano učenje engleskoga jezika
(story; discourse; narrative; picture books; readers; reading strategies; young EFL learners)

Sažetak
Opisuje se istraživanje razumijevanja pripovjednoga teksta na engleskom kao stranom jeziku u djece rane školske dobi. Učenici drugoga razreda osnovne škole koji uče engleski jezik od prvoga razreda samostalno su čitali tri izvorne narativne slikovnice, te su prepričavanjem demonstrirali razumijevanje priče. Istražuje se koje strategije ispitanici rabe pri razumijevanju nepoznatoga narativnog teksta na stranome jeziku, te u kojoj se mjeri prilikom rekonstrukcije priče oslanjaju na tekst, a u kojoj na ilustraciju. Utvrđeno je da se pri razumijevanju priče djeca oslanjaju na kombinaciju različitih konteksta, tj. vizualnoga diskursa, verbalnoga diskursa, i na svoje poznavanje konvencija pripovijedanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270674-0727 - Fabula i diskurs u dječjoj književnosti (Težak, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Narančić Kovač, Smiljana; Lauš, Ivana
Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku // 1. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima : Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika : zbornik radova / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 110-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Narančić Kovač, S. & Lauš, I. (2008) Samostalno čitanje i razumijevanje priče na engleskom kao stranom jeziku. U: Bežen, A. & Pavličević-Franić, D. (ur.)1. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima : Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika : zbornik radova.
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana and Lau\v{s}, Ivana}, year = {2008}, pages = {110-125}, keywords = {pri\v{c}a, diskurs, slikovnica, prilago\djeni tekst, strategije \v{c}itanja, rano u\v{c}enje engleskoga jezika}, isbn = {978-953-99326-6-2}, title = {Samostalno \v{c}itanje i razumijevanje pri\v{c}e na engleskom kao stranom jeziku}, keyword = {pri\v{c}a, diskurs, slikovnica, prilago\djeni tekst, strategije \v{c}itanja, rano u\v{c}enje engleskoga jezika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana and Lau\v{s}, Ivana}, year = {2008}, pages = {110-125}, keywords = {story, discourse, narrative, picture books, readers, reading strategies, young EFL learners}, isbn = {978-953-99326-6-2}, title = {Individual reading and understanding stories in English as a foreign language}, keyword = {story, discourse, narrative, picture books, readers, reading strategies, young EFL learners}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font