Pregled bibliografske jedinice broj: 333591
Komunikacijska gramatika - funkcionlani pristup u nastavi hrvatskoga jezika
Komunikacijska gramatika - funkcionlani pristup u nastavi hrvatskoga jezika, 2008. (ostalo).
CROSBI ID: 333591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska gramatika - funkcionlani pristup u nastavi hrvatskoga jezika
(The Communication - the Path to Grammar)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Pozvano predavanje
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2008
Ključne riječi
komunikacijska gramatika; funkcionlano usvajanje jezika; učenje hrvatskoga jezika
(communicative grammar; funcional language acquisition; Croatian language learning)
Sažetak
Usvajanje jezika nije samo jezična, nego i intelektualna sastavnica djetetova razvoja. U nastavi jezika preporuča se komunikacijsko-funkcionalni metodički pristup, ponajprije zbog toga jer potiče logičan razvojni slijed - komunikacijom do gramatike, a ne obrnuto. To prvenstveno znači učiti slušati, razumijevati, govoriti, čitati i pisati, odnosno učiti komunicirati, ne ulazeći u podrobno definiranje i analiziranje jezičnih pojava, barem kad je riječ o mlađim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dunja Pavličević-Franić
(autor)