Pregled bibliografske jedinice broj: 333561
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja // 21. međunarodni znanstveni skup HDPL-a, Jezična politika i jezična stvarnost
Split, Hrvatska, 2007. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 333561 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europske ključne kompetencije i hrvatska politika jezičnoga obrazovanja
(European Key Competences and the Croatian Language Education Policy)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
21. međunarodni znanstveni skup HDPL-a, Jezična politika i jezična stvarnost
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.05.2007. - 26.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Zajednički europski okvir; Ključne kompetencije za cjeloživotno učenje; komunikacijska kompetencija
(The Common European Framework; The Key Competences for Lifelong Learning; communicative competence)
Sažetak
Europska jezična politika jasno je definirana dvama dokumentima: Zajedničkim europskim okvirom (2001)i Ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje (2005). Pritom je u multikulturalnoj, plurilingvalnoj Europi razvoju komunikacijske kompetencije na materinskome jeziku dano primarno mjesto. U Hrvatskoj jezična politika i jezična stvarnost još nisu u suglasju. Podrška razvoju komunikacijske kompetencije izrijekom je istaknuta, no bit će deklarativno dok ne bude standardizirana cjelokupna jeuična izobrazba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Dunja Pavličević-Franić
(autor)