Pregled bibliografske jedinice broj: 333455
Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata
Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata // Metodika, 8 (2007), 1/2007; 51-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 333455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Engleske jezične potrebe hrvatskih studenata
(English language needs of Croatian students)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana ; Cindrić, Ivana
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 1/2007;
51-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Analiza potreba; Engleski kao strani/drugi jezik; Obrazovno područje; Osobno područje; Profesionalno područje
(Needs analysis; English as a foreign/second language; Educational domain; Private domain; Professional domain)
Sažetak
Članak prikazuje rezultate druge faze istraživanja potreba za engleskim jezikom, koja je provedena u proljeće 2007. Preliminarno istraživanje, provedeno u proljeće 2003. godine, bilo je usmjereno na utvrđivanje statusa stranih/drugih jezika u Hrvatskoj i na utvrđivanje potreba za engleskim jezikom urbane odrasle populacije, pretežno zaposlene ili u studentskom statusu. Tadašnji su rezultati pripremili teren za izradu podrobnijega instrumenta za opsežnije istraživanje potreba s obzirom na različita profesionalna okružja. Sadašnje je istraživanje usmjereno na sveučilišnu studentsku populaciju i na njihove potrebe za engleskim jezikom u profesionalnom i obrazovnom, te u osobnom okružju. Ovaj članak podrobno raščlanjuje konkretne situacije i kontekste jezične porabe, tj. jezične vještine i kompetencije na engleskom jeziku (jezične i s jezikom povezane aktivnosti) koje studenti navode kao potrebne u svom profesionalnom i obrazovnom, te u privatnom životu. Rezultati se također uspoređuju s rezultatima prethodnoga istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Napomena
Ovaj rad je takodjer objavljen na engleskom jeziku, u istome broju casopisa, na str. 68-83.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents Pages in Education