Pregled bibliografske jedinice broj: 333398
Menadžment kvalitete i poslovna izvrsnost
Menadžment kvalitete i poslovna izvrsnost // Sustavi upravljanja orijentirani na kvalitetu / Zajiček, Vesna (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2007. str. 13-18 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 333398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment kvalitete i poslovna izvrsnost
(Total Quality Management and Business Excellence)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sustavi upravljanja orijentirani na kvalitetu
/ Zajiček, Vesna - Zagreb : Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2007, 13-18
ISBN
978-953-6619-20-7
Skup
8. Simpozij o kvaliteti Hrvatskog društva menadžera kvalitete Sustavi upravljanja orijentirani na kvalitetu
Mjesto i datum
Baška, Hrvatska, 11.10.2007. - 13.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta; izvrsnost; produktivnost; konkurentnost
(quality; excellence; productivity; competitiveness)
Sažetak
Menadžment kvalitete (Total Quality Management – TQM) je usko povezan sa poslovnim rezultatom i poslovnim uspjehom poduzeća. Kvaliteta i standardi su ključ uspjeha na tržištu. Kupac želi, traži i očekuje sve više, a cilj TQM-a je upravo udovoljiti svim potrebama kupaca, približiti u potpunosti ponudu proizvođača tržišnoj potražnji. Cilj rada je objasniti vezu TQM i poslovne izvrsnosti. Posebno se obrađuju dva indikatora poslovne izvrsnosti – produktivnost rada i konkurentnost, i to kroz perspektivu Menadžmenta kvalitete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)