Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 333346

Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista


Avelini Holjevac, Ivanka; Cetinski, Vinka
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista // Lječilišta, zdravlje, stres / Ivanišević, Goran (ur.).
Zagreb: Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2007. str. 52-58 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 333346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista
(Travelling to well-being - the New Marketing of the Tourist Experience)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka ; Cetinski, Vinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Lječilišta, zdravlje, stres / Ivanišević, Goran - Zagreb : Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2007, 52-58

ISBN
978-953-6868-25-4

Skup
Znanstveni skup Lječilišta, zdravlje, stres

Mjesto i datum
Veli Lošinj, Hrvatska, 07.09.2007. - 09.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turizam; kvaliteta života; dobrostanje; sustav doživljaja
(tourism; quality of life; well-being; system of experience)

Sažetak
Turizam je socijalni fenomen koji traje, a u 21. stoljeću doživjeti će veliki rast i velike promjene. Cilj rada je ukazati na nove trendove ljudskih želja, potreba i očekivanja, a koji će diktirati novu turističku ponudu prilagođenu potražnji. Definirati će se marketinška turistička vizija usmjerena na humanizaciju društva – na čovjeka – turista. To je turizam po mjeri čovjeka, njegovim duhovnim i fizičkim potrebama. Dobrostanje ili wellbeing čini fizička i duhovna komponenta iz čega se izvodi i riječ wellness sastavnica riječi wellbeing i fitness. Novi turizam se temelji na sustavu doživljaja turista. Na primjeru Lošinja, identificirati će se cjelokupni marketinški sustav doživljaja turista, kao i sustav mjerenja i ocjenjivanja motivacije dolazaka turista.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)

Avatar Url Vinka Cetinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka; Cetinski, Vinka
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista // Lječilišta, zdravlje, stres / Ivanišević, Goran (ur.).
Zagreb: Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2007. str. 52-58 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Avelini Holjevac, I. & Cetinski, V. (2007) Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista. U: Ivanišević, G. (ur.)Lječilišta, zdravlje, stres.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka and Cetinski, Vinka}, editor = {Ivani\v{s}evi\'{c}, G.}, year = {2007}, pages = {52-58}, keywords = {turizam, kvaliteta \v{z}ivota, dobrostanje, sustav do\v{z}ivljaja}, isbn = {978-953-6868-25-4}, title = {Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing do\v{z}ivljaja turista}, keyword = {turizam, kvaliteta \v{z}ivota, dobrostanje, sustav do\v{z}ivljaja}, publisher = {Akademija medicinskih znanosti Hrvatske}, publisherplace = {Veli Lo\v{s}inj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka and Cetinski, Vinka}, editor = {Ivani\v{s}evi\'{c}, G.}, year = {2007}, pages = {52-58}, keywords = {tourism, quality of life, well-being, system of experience}, isbn = {978-953-6868-25-4}, title = {Travelling to well-being - the New Marketing of the Tourist Experience}, keyword = {tourism, quality of life, well-being, system of experience}, publisher = {Akademija medicinskih znanosti Hrvatske}, publisherplace = {Veli Lo\v{s}inj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font