Pregled bibliografske jedinice broj: 333346
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista // Lječilišta, zdravlje, stres / Ivanišević, Goran (ur.).
Zagreb: Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2007. str. 52-58 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 333346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Putovanjem do dobrogstanja - novi marketing doživljaja turista
(Travelling to well-being - the New Marketing of the Tourist Experience)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka ; Cetinski, Vinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Lječilišta, zdravlje, stres
/ Ivanišević, Goran - Zagreb : Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2007, 52-58
ISBN
978-953-6868-25-4
Skup
Znanstveni skup Lječilišta, zdravlje, stres
Mjesto i datum
Veli Lošinj, Hrvatska, 07.09.2007. - 09.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turizam; kvaliteta života; dobrostanje; sustav doživljaja
(tourism; quality of life; well-being; system of experience)
Sažetak
Turizam je socijalni fenomen koji traje, a u 21. stoljeću doživjeti će veliki rast i velike promjene. Cilj rada je ukazati na nove trendove ljudskih želja, potreba i očekivanja, a koji će diktirati novu turističku ponudu prilagođenu potražnji. Definirati će se marketinška turistička vizija usmjerena na humanizaciju društva – na čovjeka – turista. To je turizam po mjeri čovjeka, njegovim duhovnim i fizičkim potrebama. Dobrostanje ili wellbeing čini fizička i duhovna komponenta iz čega se izvodi i riječ wellness sastavnica riječi wellbeing i fitness. Novi turizam se temelji na sustavu doživljaja turista. Na primjeru Lošinja, identificirati će se cjelokupni marketinški sustav doživljaja turista, kao i sustav mjerenja i ocjenjivanja motivacije dolazaka turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116-1162459-2458 - Modeli i standardi kvalitete i poslovne izvrsnosti za hotelsku industriju
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija