Pregled bibliografske jedinice broj: 333125
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti // Prema kvalitetnoj školi, Zbornik radova znanstveno - stručni skup s međunarodnom suradnjom, 6. Dani osnovne škole Splitsko - dalmatinske županije / Ivon Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 169-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 333125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti
(Three-dimensional modelling in the context of planning of art activities)
Autori
Kuščević Dubravka, Brajčić Marija, Smoljko Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prema kvalitetnoj školi, Zbornik radova znanstveno - stručni skup s međunarodnom suradnjom, 6. Dani osnovne škole Splitsko - dalmatinske županije
/ Ivon Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 169-179
ISBN
978-953-96977-5-2
Skup
Prema kvalitetnoj školi
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
trodimenzionalno oblikovanje; planiranje; likovne aktivnosti
(Three-dimensional modelling in the context of planning of art activities)
Sažetak
U članku se razmatra problematika trodimenzionalnog oblikovanja unutar nastave likovne kulture u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu rada problematizira se potreba planiranja većeg broja sati trodimenzionalnog oblikovanja u operativnim programima nastave likovne kulture, dok se u empirijskom dijelu rada donose rezultati učeničke procjene trodimenzionalnog oblikovanja u likovnoj nastavi. Rezultati pokazuju kako se trodimenzionalno oblikovanje rijetko realizira o čemu svjedoči 86% anketiranih učenika, a 90, 6% učenika željelo bi češće trodimenzionalno oblikovati na satima likovne kulture. Od likovnih tehnika trodimenzionalnog oblikovanja učenici najviše preferiraju glinamol i plastelin. Od likovnih područja rada učenici podjednako preferiraju slikanje i trodimenzionalno oblikovanje, stoga apeliramo na veću zastupljenost trodimenzionalnog oblikovanja u likovnim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-1300855-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj (Pilić, Šime, MZOS ) ( CroRIS)
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu