Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 332860

Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije


Urbanc, Kristina; Kletečki Radović, Marijana
Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije // 1. hrvatska konferencija o superviziji: Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima
Opatija, Hrvatska, 2006. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 332860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije
(Active learning, critical thinking and supervision in process of professional identification)

Autori
Urbanc, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
1. hrvatska konferencija o superviziji: Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.04.2006. - 22.04.2006

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
aktivno učenje; kritičko mišljenje; supervizija; edukacija
(active learning; critical thinking; supervision; education)

Sažetak
Na 1. konferenciji o superviziji "Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima" održana je radionica na temu "Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije". Iako različiti modeli superviziranja kao i različiti suvremeni modeli poučavanja različito imenuju i pozicioniraju faze učenja, zajedničko im je da se temelje na ideji aktiviranja sudionika, poticanja na razmišljanje, samootkrivanje, samoizražavanje, izlaganje različitim doživljajima i mišljenjima sudionika grupe te preuzimanje osobne odgovornosti za sudjelovanje i učenje. Osobna uključenost postaje sastavni dio svakog (uspješnog) odnosa u edukaciji, superviziji i pomažućoj praksi te se od supervizora i nastavnika očekuje da sa studentima i supervizantima grade i njeguju takve odnose kakve bi oni, po principu učenja po modelu, mogli razvijati sa svojim korisnicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
066-0661686-1431 - Djeca, mladi, obitelji i socijalni razvoj Hrvatske (Ajduković, Marina, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, Kristina; Kletečki Radović, Marijana
Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije // 1. hrvatska konferencija o superviziji: Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima
Opatija, Hrvatska, 2006. (ostalo, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Urbanc, K. & Kletečki Radović, M. (2006) Aktivno učenje, kritičko mišljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije. U: 1. hrvatska konferencija o superviziji: Supervizija - pretpostavka kvalitete rada s djecom, mladima i obiteljima.
@article{article, author = {Urbanc, Kristina and Klete\v{c}ki Radovi\'{c}, Marijana}, year = {2006}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, supervizija, edukacija}, title = {Aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje i supervizija u procesu profesionalne identifikacije}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, supervizija, edukacija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Urbanc, Kristina and Klete\v{c}ki Radovi\'{c}, Marijana}, year = {2006}, keywords = {active learning, critical thinking, supervision, education}, title = {Active learning, critical thinking and supervision in process of professional identification}, keyword = {active learning, critical thinking, supervision, education}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font