Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 332800

Što nam uopće ostane iz fizike - provjera prirodoznanstvene pismenosti


Jurdana-Šepić, Rajka; Milotić, Branka
Što nam uopće ostane iz fizike - provjera prirodoznanstvene pismenosti // Zbornik 8. simpozija HFD o nastavi fizike: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 332800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što nam uopće ostane iz fizike - provjera prirodoznanstvene pismenosti
(What we really know about physics after school - assesment of scientific literacy)

Autori
Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik 8. simpozija HFD o nastavi fizike: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost / - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2007

Skup
Osmi simpozij HFD o nastavi fizike: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost

Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska, 12.04.2007. - 14.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
svrha učenja fizike; prirodoznanstvena pismenost
(physics learning goals; scientific literacy)

Sažetak
Potaknuti raspravom o ciljevima nastave fizike i razmišljanjem o opsegu i razini znanja fizike prosječnoga građanina nakon njegova školovanja, u sklopu nastave metodičke grupe predmeta, sa studentima Odsjeka za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci smo osmislili anonimnu anketu iz prirodoznanstvene pismenosti. Odabrano je 26 pitanja s po pet ponuđenih odgovora i 10 konceptualnih pitanja na koje su ispitanici trebali odgovore oblikovati samostalno. Većina anketnih pitanja pripada sadržajima nastave fizike osnovne škole i odgovori na njih doslovno su prisutni u osnovnoškolskim udžbenicima fizike. Nekoliko anketnih pitanja obuhvaća ispitivanje poznavanja fizikalnih načela na kojima se zasniva funkcioniranje uređaja koji su ispitanicima poznatiji iz svakodnevice (ultrazvuk, radar, laser, ...) ili pojmova češće spominjanih u popularno-znanstvenoj kulturi (npr. crna rupa). Bit će predstavljeni rezultati ankete provedene na preko 150 ispitanika u dobi od 20 do 75 godina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
316-0091361-2825 - Razvoj i modeliranje fizičkih koncepata u učioničkom i e-okruženju

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Branka Milotić (autor)

Avatar Url Rajka Jurdana-Šepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurdana-Šepić, Rajka; Milotić, Branka
Što nam uopće ostane iz fizike - provjera prirodoznanstvene pismenosti // Zbornik 8. simpozija HFD o nastavi fizike: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jurdana-Šepić, R. & Milotić, B. (2007) Što nam uopće ostane iz fizike - provjera prirodoznanstvene pismenosti. U: Zbornik 8. simpozija HFD o nastavi fizike: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost.
@article{article, author = {Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka and Miloti\'{c}, Branka}, year = {2007}, keywords = {svrha u\v{c}enja fizike, prirodoznanstvena pismenost}, title = {\v{S}to nam uop\'{c}e ostane iz fizike - provjera prirodoznanstvene pismenosti}, keyword = {svrha u\v{c}enja fizike, prirodoznanstvena pismenost}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Novi Vinodolski, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka and Miloti\'{c}, Branka}, year = {2007}, keywords = {physics learning goals, scientific literacy}, title = {What we really know about physics after school - assesment of scientific literacy}, keyword = {physics learning goals, scientific literacy}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Novi Vinodolski, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font