Pregled bibliografske jedinice broj: 332790
Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika
Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika // Filozofija i odgoj u suvremenom društvu / Polić, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2006. str. 141-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 332790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski perpetuum mobile u poučavanju budućih nastavnika
(Communication perpetuum mobile in teacher training process)
Autori
Jurdana-Šepić, Rajka ; Milotić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Filozofija i odgoj u suvremenom društvu
/ Polić, Milan - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2006, 141-145
Skup
XIII Dani Frane Petrića, međunarodni simpozij: Filozofija i odgoj u suvremenom društvu
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 22.09.2004. - 23.09.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje nastavnika; komunijacijske vještine
(teacher training; communication skils)
Sažetak
Promišljanje i usavršavanje visokoškolske nastave postaje imperativ koji se postavlja pred sveučilišne nastavnike. Potrebne i nužne promjene u metodologiji poučavanja i kvaliteti komuniciranja osobito su značajne na fakultetima koji obrazuju buduće nastavnike jer su sveučilišni nastavnici i njihove metode ne samo ogledni primjer rada budućih nastavnika nego su kao “ učitelji učitelja“ u odgovornom položaju pokretača pozitivnih promjena u osuvremenjivanju svih razina sustava obrazovanja. Prikazat će se primjer pokrenute komunikacije u okviru metodičkih kolegija iz fizike na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, gdje su primijenjene metode rada oslobodile komunikaciju na vise razina unutar i izvan sveučilišne nastave. Aktiviranjem studenata i poticanjem njihove kreativnosti pokrenut je domino efekt različitih aktivnosti (projekti MZT, MIPS-a, e-škole Hrvatskog fizikalnog društva, konstruktivističke radionice s osnovnoškolcima, popularna predavanja, izložbe, itd.) koje su povezale nastavnike i studente s nekoliko fakulteta riječkog Sveučilišta, nastavnike i učenike više osnovnih i srednjih škola, te ljude iz nekoliko stručnih udruga i instituta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija, Filozofija
POVEZANOST RADA
Projekti:
316-0091361-2825 - Razvoj i modeliranje fizičkih koncepata u učioničkom i e-okruženju
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka