Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 332701

Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa


Urbanc, Kristina; Kletečki Radović, Marijana
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa // Ljetopis socijalnog rada, 14 (2007), 2; 355-366 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 332701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa
(Active learning and critical thinking in the context of supervisory, educational and helping relationship)

Autori
Urbanc, Kristina ; Kletečki Radović, Marijana

Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 14 (2007), 2; 355-366

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
postmoderna ; supervizijski ; edukacijski i pomažući odnos ; aktivno učenje ; kritičko mišljenje
(post-modern ; supervisory ; educational and helping relationship ; active learning ; critical thinking)

Sažetak
Postmoderna koncepcija pomoći s obzirom na svoja obilježja, o kojima će biti više riječi u ovom radu, zahtijeva drugačiji način podučavanja u odnosu na moderne koncepcije pomoći. Jedna od postmodernih značajki pomažućeg procesa jest da odnos između profesionalnog pomagača i korisnika prestaje biti samo sredstvom za dolazak do definiranog cilja, a postaje sve više svrhom koja već i sama za sebe ima ljekovito, terapijsko djelovanje. Osobna uključenost postaje sastavni dio svakog (uspješnog) odnosa u edukaciji, superviziji i pomažućoj praksi te se od supervizora i nastavnika očekuje da sa studentima i supervizantima grade i njeguju takve odnose kakve bi oni, po principu učenja po modelu, mogli razvijati sa svojim korisnicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Urbanc, Kristina; Kletečki Radović, Marijana
Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa // Ljetopis socijalnog rada, 14 (2007), 2; 355-366 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Urbanc, K. & Kletečki Radović, M. (2007) Aktivno učenje i kritičko mišljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i pomažućeg odnosa. Ljetopis socijalnog rada, 14 (2), 355-366.
@article{article, author = {Urbanc, Kristina and Klete\v{c}ki Radovi\'{c}, Marijana}, year = {2007}, pages = {355-366}, keywords = {postmoderna, supervizijski, edukacijski i poma\v{z}u\'{c}i odnos, aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, journal = {Ljetopis socijalnog rada}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1846-5412}, title = {Aktivno u\v{c}enje i kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje u kontekstu supervizijskog, edukacijskog i poma\v{z}u\'{c}eg odnosa}, keyword = {postmoderna, supervizijski, edukacijski i poma\v{z}u\'{c}i odnos, aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje} }
@article{article, author = {Urbanc, Kristina and Klete\v{c}ki Radovi\'{c}, Marijana}, year = {2007}, pages = {355-366}, keywords = {post-modern, supervisory, educational and helping relationship, active learning, critical thinking}, journal = {Ljetopis socijalnog rada}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1846-5412}, title = {Active learning and critical thinking in the context of supervisory, educational and helping relationship}, keyword = {post-modern, supervisory, educational and helping relationship, active learning, critical thinking} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Studies on Women and Gender Abstracts
  • Social Care Onliner





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font