Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 332409

Internet u turizmu- najjači u e-marketingu


Andrlić, Berislav; Radišić, Bojan
Internet u turizmu- najjači u e-marketingu // Ugostiteljstvo i turizam, 56 (2008), 2/3; 18-23 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 332409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet u turizmu- najjači u e-marketingu

Autori
Andrlić, Berislav ; Radišić, Bojan

Izvornik
Ugostiteljstvo i turizam (1330-6766) 56 (2008), 2/3; 18-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
turizam ; e-marketing ; web site ; kvantitativna analiza

Sažetak
Koje su specifičnosti tržišnog planiranja, te kakvu ulogu ima internet u turizmu , samo su neka ključna pitanja bez čijih se pozitivnih odgovora ne bi moglo razgovarati o marketingu u turizmu, a kamoli o njegovoj primjeni u praksi. Tržišno poslovanje u turizmu zbog izuzetno promjenljivog i kompleksnog okruženja sve je teže bez kontinuiranog marketinškog promišljanja. Usprkos nesigurnim prilikama na pojedinim svjetskim turističkim tržištima, generalno se predviđa da će svjetska društvena i gospodarska situacija rezultirati velikim porastom turizma u sljedećih desetak godina. Mijenjajući gospodarski uvjeti, promjenljivo ponašanje potrošača te razvoj novih tehnologija uzrokovat će nastanak novih ili rast postojećih turističkih tržišta. Potrebno je naglasiti da tehnološki napredak predstavlja ključni čimbenik suvremenog svjetskog turizma. Internet, kao najznačajniji tehnološki fenomen današnjice, otvara turističkim subjektima neke potpuno nove horizonte poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Avatar Url Bojan Radišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav; Radišić, Bojan
Internet u turizmu- najjači u e-marketingu // Ugostiteljstvo i turizam, 56 (2008), 2/3; 18-23 (recenziran, članak, stručni)
Andrlić, B. & Radišić, B. (2008) Internet u turizmu- najjači u e-marketingu. Ugostiteljstvo i turizam, 56 (2/3), 18-23.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav and Radi\v{s}i\'{c}, Bojan}, year = {2008}, pages = {18-23}, keywords = {turizam, e-marketing, web site, kvantitativna analiza}, journal = {Ugostiteljstvo i turizam}, volume = {56}, number = {2/3}, issn = {1330-6766}, title = {Internet u turizmu- najja\v{c}i u e-marketingu}, keyword = {turizam, e-marketing, web site, kvantitativna analiza} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav and Radi\v{s}i\'{c}, Bojan}, year = {2008}, pages = {18-23}, keywords = {turizam, e-marketing, web site, kvantitativna analiza}, journal = {Ugostiteljstvo i turizam}, volume = {56}, number = {2/3}, issn = {1330-6766}, title = {Internet u turizmu- najja\v{c}i u e-marketingu}, keyword = {turizam, e-marketing, web site, kvantitativna analiza} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font