Pregled bibliografske jedinice broj: 332409
Internet u turizmu- najjači u e-marketingu
Internet u turizmu- najjači u e-marketingu // Ugostiteljstvo i turizam, 56 (2008), 2/3; 18-23 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 332409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet u turizmu- najjači u e-marketingu
Autori
Andrlić, Berislav ; Radišić, Bojan
Izvornik
Ugostiteljstvo i turizam (1330-6766) 56
(2008), 2/3;
18-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
turizam ; e-marketing ; web site ; kvantitativna analiza
Sažetak
Koje su specifičnosti tržišnog planiranja, te kakvu ulogu ima internet u turizmu , samo su neka ključna pitanja bez čijih se pozitivnih odgovora ne bi moglo razgovarati o marketingu u turizmu, a kamoli o njegovoj primjeni u praksi. Tržišno poslovanje u turizmu zbog izuzetno promjenljivog i kompleksnog okruženja sve je teže bez kontinuiranog marketinškog promišljanja. Usprkos nesigurnim prilikama na pojedinim svjetskim turističkim tržištima, generalno se predviđa da će svjetska društvena i gospodarska situacija rezultirati velikim porastom turizma u sljedećih desetak godina. Mijenjajući gospodarski uvjeti, promjenljivo ponašanje potrošača te razvoj novih tehnologija uzrokovat će nastanak novih ili rast postojećih turističkih tržišta. Potrebno je naglasiti da tehnološki napredak predstavlja ključni čimbenik suvremenog svjetskog turizma. Internet, kao najznačajniji tehnološki fenomen današnjice, otvara turističkim subjektima neke potpuno nove horizonte poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi