Pregled bibliografske jedinice broj: 331483
Problemi u vrjednovanju suradničkog učenja
Problemi u vrjednovanju suradničkog učenja // Prema kvalitetnoj školi. 6. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 253-259 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 331483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problemi u vrjednovanju suradničkog učenja
(Problems in evaluating cooperative learning)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prema kvalitetnoj školi. 6. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije
/ Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 253-259
ISBN
978-953-96977-5-2
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnom suradnjom: 6. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suradničko učenje; vrjednovanje; heterogene skupine učenika
(cooperative learning; evaluation; heterogenous groups of pupils)
Sažetak
Danas se nastava sve češće ostvaruje organizacijom učenja u malim, heterogenim suradničkim skupinama učenika sa zajedničkim ciljem. Premda u literaturi postoje mnoge potvrde prednosti i uspješnosti takvog oblika rada, ostaje nejasno koga i što se vrjednuje, stoga se u radu upućuje na probleme u vrjednovanju postignuća pojedinca u suradničkoj skupini te se nude mogućnosti njihova prevladavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tonća Jukić
(autor)