Pregled bibliografske jedinice broj: 331453
Kreativni proces u oglašavanju
Kreativni proces u oglašavanju, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka, Hrvatska
CROSBI ID: 331453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativni proces u oglašavanju
(Creative process in advertising)
Autori
Gržinčić, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka, Hrvatska
Datum
31.03
Godina
2008
Stranica
75
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
oglašavanje; kreativni proces; marketing
(advertising; creative process; marketing)
Sažetak
Oglašavanje se iz dana u dan sve više razvija i napreduje, te dnevno čovjek profiltrira na stotine oglasa i reklamnih poruka. Sve više prostora u urbanim i ruralnim sredinama se podređuje marketingu, odnosno bivaju izloženi, prekriveni i promijenjeni u svrhu reklamiranja određenog proizvoda ili usluge. Jedno od elementarnih oglašavačkih poruka je i tiskani oglas. Oglas ima zadaću predstaviti tvrtku ili proizvod potencijalnim kupcima na najbolji mogući način i uvjeriti ih u kupnju određenog proizvoda što je njegov finalni cilj, te kao takav mora biti originalan, uvjerljiv i mora se izdizati iz mase drugih istovjetnih oglasa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)