Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 331453

Kreativni proces u oglašavanju


Gržinčić, Filip
Kreativni proces u oglašavanju, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka, Hrvatska


CROSBI ID: 331453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativni proces u oglašavanju
(Creative process in advertising)

Autori
Gržinčić, Filip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka, Hrvatska

Datum
31.03

Godina
2008

Stranica
75

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
oglašavanje; kreativni proces; marketing
(advertising; creative process; marketing)

Sažetak
Oglašavanje se iz dana u dan sve više razvija i napreduje, te dnevno čovjek profiltrira na stotine oglasa i reklamnih poruka. Sve više prostora u urbanim i ruralnim sredinama se podređuje marketingu, odnosno bivaju izloženi, prekriveni i promijenjeni u svrhu reklamiranja određenog proizvoda ili usluge. Jedno od elementarnih oglašavačkih poruka je i tiskani oglas. Oglas ima zadaću predstaviti tvrtku ili proizvod potencijalnim kupcima na najbolji mogući način i uvjeriti ih u kupnju određenog proizvoda što je njegov finalni cilj, te kao takav mora biti originalan, uvjerljiv i mora se izdizati iz mase drugih istovjetnih oglasa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gržinčić, Filip
Kreativni proces u oglašavanju, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka, Hrvatska
Gržinčić, F. (2008) 'Kreativni proces u oglašavanju', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{z}in\v{c}i\'{c}, Filip}, year = {2008}, pages = {75}, keywords = {ogla\v{s}avanje, kreativni proces, marketing}, title = {Kreativni proces u ogla\v{s}avanju}, keyword = {ogla\v{s}avanje, kreativni proces, marketing}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{z}in\v{c}i\'{c}, Filip}, year = {2008}, pages = {75}, keywords = {advertising, creative process, marketing}, title = {Creative process in advertising}, keyword = {advertising, creative process, marketing}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font