Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 331186

Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti


Krešić, Damir
Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti // Acta turistica, 19 (2007), 1; 45-82 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 331186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti
(Tourism destination attractiveness factors in the function of competitiveness)

Autori
Krešić, Damir

Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 19 (2007), 1; 45-82

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
turistička destinacija; faktori atraktivnosti; konkurentnost destinacije; destinacijski menadžment; Hrvatska
(tourism destination; attractiveness factors; destination competitiveness; destination management; Croatia)

Sažetak
Ovaj rad se bavi analizom faktora atraktivnosti turističke destinacije kao i njihovim utjecajem na stupanj konkurentnosti turističke destinacije. Na temelju dosadašnjih znanstvenih spoznaja iz područja destinacijske atraktivnosti, definiran je pojam faktora atraktivnosti turističke destinacije kao čimbenika koji u najvećoj mjeri utječu na smjer i intenzitet razvoja turizma. U radu se definira veza između faktora atraktivnosti destinacije i stupnja konkurentnosti destinacije. U drugom dijelu rada konstruiran je multifaktorski model destinacijske atraktivnosti čijom se primjenom može doći do pokazatelja o važnosti pojedinih faktora atraktivnosti za sveukupni stupanj atraktivnosti destinacije te o postojanju eventualnog raskoraka između temeljnih turističkih resursa neke destinacije i zahtjeva koji dominiraju na glavnim emitivnim tržištima. Na taj se način može utvrditi trenutna tržišna pozicija bilo koje destinacije i procijeniti postoji li potreba za njezinim tržišnim repozicioniranjem. Stoga, predloženi model turističkim ekspertima može poslužiti kao koristan istraživački instrument za potrebe destinacijskog marketinga i menadžmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Krešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krešić, Damir
Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti // Acta turistica, 19 (2007), 1; 45-82 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Krešić, D. (2007) Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti. Acta turistica, 19 (1), 45-82.
@article{article, author = {Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2007}, pages = {45-82}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, faktori atraktivnosti, konkurentnost destinacije, destinacijski menad\v{z}ment, Hrvatska}, journal = {Acta turistica}, volume = {19}, number = {1}, issn = {0353-4316}, title = {Faktori atraktivnosti turisti\v{c}kih destinacija u funkciji konkurentnosti}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, faktori atraktivnosti, konkurentnost destinacije, destinacijski menad\v{z}ment, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2007}, pages = {45-82}, keywords = {tourism destination, attractiveness factors, destination competitiveness, destination management, Croatia}, journal = {Acta turistica}, volume = {19}, number = {1}, issn = {0353-4316}, title = {Tourism destination attractiveness factors in the function of competitiveness}, keyword = {tourism destination, attractiveness factors, destination competitiveness, destination management, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font