Pregled bibliografske jedinice broj: 331186
Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti
Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti // Acta turistica, 19 (2007), 1; 45-82 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 331186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Faktori atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti
(Tourism destination attractiveness factors in the function of competitiveness)
Autori
Krešić, Damir
Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 19
(2007), 1;
45-82
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
turistička destinacija; faktori atraktivnosti; konkurentnost destinacije; destinacijski menadžment; Hrvatska
(tourism destination; attractiveness factors; destination competitiveness; destination management; Croatia)
Sažetak
Ovaj rad se bavi analizom faktora atraktivnosti turističke destinacije kao i njihovim utjecajem na stupanj konkurentnosti turističke destinacije. Na temelju dosadašnjih znanstvenih spoznaja iz područja destinacijske atraktivnosti, definiran je pojam faktora atraktivnosti turističke destinacije kao čimbenika koji u najvećoj mjeri utječu na smjer i intenzitet razvoja turizma. U radu se definira veza između faktora atraktivnosti destinacije i stupnja konkurentnosti destinacije. U drugom dijelu rada konstruiran je multifaktorski model destinacijske atraktivnosti čijom se primjenom može doći do pokazatelja o važnosti pojedinih faktora atraktivnosti za sveukupni stupanj atraktivnosti destinacije te o postojanju eventualnog raskoraka između temeljnih turističkih resursa neke destinacije i zahtjeva koji dominiraju na glavnim emitivnim tržištima. Na taj se način može utvrditi trenutna tržišna pozicija bilo koje destinacije i procijeniti postoji li potreba za njezinim tržišnim repozicioniranjem. Stoga, predloženi model turističkim ekspertima može poslužiti kao koristan istraživački instrument za potrebe destinacijskog marketinga i menadžmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Damir Krešić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit