Pregled bibliografske jedinice broj: 331111
Turizam vina : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok
Turizam vina : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok, 2007. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 331111 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turizam vina : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok
(Wine tourism : Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Tomljenović, Renata ; Gatti, Petra ; Kovačević, Marina
Izvornik
Institut za turizam, Zagreb
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2007
Ključne riječi
turizam; turizam vina; Kutjevo; Baranja; Erdut; Ilok; Hrvatska
(tourism; wine tourism; Kutjevo; Baranja; Erdut; Ilok; Croatia)
Sažetak
Kutjevo-Baranja-Erdut-Ilok predstavlja četiri zasebne studije (Studija Kutjevo, Studija Baranja, Studija Erdut, Studija Ilok) koje je Institut za turizam izradio za potrebe GTZ-a s ciljem sagledavanja ukupnog potencijala turizma vina u četiri slavonska vinogorja: Kutjevačko, Baranjsko, Erdutsko i Iločko. Projekt se uklapa u višegodišnju inicijativu GTZ-a na "Poticanju gospodarstva i zapošljavanja u prehrambenom sektoru Hrvatske". Svaka od zasebnih studija sastoji se od deset jednakih poglavlja prilagođenih pojedinačnoj obradi vinogorja. Razrađuje se situacijska analiza odnosno stanje postojeće ponude turizma vina navedenih vinogorja. Slijedi potom evaluacija stavova i interesa domaće potražnje za turizmom vina te sagledavanje aktivnosti konkurenata (Mađarske, Slovenije, Austrije i Hrvatske) s ciljem upoznavanja bližeg okruženjan u koje se Slavonija potencijalno uklapa. U daljnjem tekstu obrađuje se tržišni potencijal proizvoda turizma vina u Slavoniji, Baranji i Srijemu pri čemu se prezentiraju primarna istraživanja domaćeg stanovništva i turističkih agencija. Nakon toga slijedi SWOT analiza u kojoj se rezimiraju strateške prednosti i nedostaci vinogorja u odnosu na postojeću/moguću ponudu turizma vina te se analiziraju tri moguća scenarija s ciljem odabira najboljeg unutar kojeg se razrađuje tržišno pozicioniranje vinogorja. Na kraju se postavlja akcijski plan razvoja definiranjem ključnih aktivnosti za unapređenje razvoja turizma vina na području pojedinih vinogorja te se iznose zaključci i preporuke u skladu s predloženim područjima aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neven Ivandić
(autor)
Marina Kovačević
(autor)
Renata Tomljenović
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Petra Gatti
(autor)