Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 330941

Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini


Vrdoljak-Šalamon, Blaženka
Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini, 2007. (izvještaj).


CROSBI ID: 330941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini
(Competitive effectiveness of Croatian tourism : Croatian’ s, German’ s and Brittan’ s tourism packet market – main characteristics in 2006)

Autori
Vrdoljak-Šalamon, Blaženka

Izvornik
Institut za turizam, Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj

Godina
2007

Ključne riječi
turizam; konkurentska sposobnost; organizirana turistička putovanja; emitivna tržišta; Hrvatska; Njemačka; Velika Britanija
(tourism; competitive effectiveness; emitive markets; packet tours; Croatia; Germany; Great Britain)

Sažetak
Kao glavni rezultati provedenog sekundarnog istraživanja u ovom izvještaju se prezentiraju dominantna obilježja tržišta organiziranih putovanja u Hrvatskoj, Njemačkoj i Velikoj britaniji u 2006. godini. U analizi organiziranih putovanja u hrvatskoj korišteni su podaci Državnog zavoda za statistiku koji iz mjeseca u mjesec prati turistički promet u svim vrstama smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj, ali na razini agregata. Kao dodatni izvor korišteno je istraživanje Horwath Consultinga koje se provodi svake godine na uzorku od 259 hotela u svim regijama Hrvatske, te istraživanje TOMAS ljeto koje dvadeset godina provodi Institut za turizam u razdoblju lipanj-rujan, svake dvije do tri godine i koje obuhvaća goste koji borave u hotelima, turističkim naseljima, kampovima i privatnom smještaju u primorskim mjestima. Obilježja njemačkog tržišta temelje se na nalazima ankete koju provode vodeći stručni časopisi FVW International već 35 godina, te anketa koje online provodi časopis Urlaub Perfekt. Za analizu obilježja britanskog tržišta korišteni su dokumenti koje objavljuje Ured nacionalne statistike (ONS), zatim udruženja britanskih putničkih agencija ABTA, agencija Mintel i druge relevantne tržišne analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vrdoljak-Šalamon, Blaženka
Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini, 2007. (izvještaj).
Vrdoljak-Šalamon, B. (2007) Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tržište organiziranih putovanja Hrvatske, Njemačke i Velike Britanije - glavna obilježja u 2006. godini. Institut za turizam, Zagreb. Izvještaj.
@unknown{unknown, author = {Vrdoljak-\v{S}alamon, Bla\v{z}enka}, year = {2007}, keywords = {turizam, konkurentska sposobnost, organizirana turisti\v{c}ka putovanja, emitivna tr\v{z}i\v{s}ta, Hrvatska, Njema\v{c}ka, Velika Britanija}, title = {Konkurentska sposobnost hrvatskog turizma : tr\v{z}i\v{s}te organiziranih putovanja Hrvatske, Njema\v{c}ke i Velike Britanije - glavna obilje\v{z}ja u 2006. godini}, keyword = {turizam, konkurentska sposobnost, organizirana turisti\v{c}ka putovanja, emitivna tr\v{z}i\v{s}ta, Hrvatska, Njema\v{c}ka, Velika Britanija} }
@unknown{unknown, author = {Vrdoljak-\v{S}alamon, Bla\v{z}enka}, year = {2007}, keywords = {tourism, competitive effectiveness, emitive markets, packet tours, Croatia, Germany, Great Britain}, title = {Competitive effectiveness of Croatian tourism : Croatian and \#8217; s, German and \#8217; s and Brittan and \#8217; s tourism packet market and \#8211; main characteristics in 2006}, keyword = {tourism, competitive effectiveness, emitive markets, packet tours, Croatia, Germany, Great Britain} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font