Pregled bibliografske jedinice broj: 33080
Vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika srednjih škola
Vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika srednjih škola // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 89-101 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 33080 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene
kulture učenika srednjih škola
(Value of physical education curriculum contents
estimated for secondary school male pupils)
Autori
Mraković, Miloš ; Findak, Vladimir ; Metikoš, Dušan ; Prot, Franjo ; Neljak, Boris
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142
(2001), 1;
89-101
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture ; antropološka obiležja ; utilitrti ; programiranje
(contents of teaching physical education ; anthropological characteristics ; utility of ; programming)
Sažetak
Svrha ovog rada bila je utvrditi hijerarhijsku vrijednost sadržaja nastave tjelesne i zdravstvene kulture učenika od I. do IV. razreda srednje škole. Procjenu svih sadržaja izvedenih iz aktualnih nastavnih planova i programa izvršili su vrhunski stručnjaci, eksperti i mentori za tjelesnu i zdravstvenu kulturu. Procjena je izvršena na Lickertovim skalama, a radi doprinosa određenih sadržaja promjeni antropoloških obilježja i ostvarivanju utiliteta. Rezultati su pokazali da procjenjivani sadržaji imaju vrlo različit doprinos kako u ostvarivanju utiliteta, tako i u promjeni antropoloških obilježja. Dobiveni rezultati omogućuju kineziolozima znanstveno utemeljen izbor sadržaja za navedene ciljeve i egzaktnije programiranje nastavnog procesa i individualizaciju rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034003
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb
Profili:
Boris Neljak
(autor)
Dušan Metikoš
(autor)
Vladimir Findak
(autor)
Miloš Mraković
(autor)
Franjo Prot
(autor)