Pregled bibliografske jedinice broj: 330077
Metodički pristup hipertekstu
Metodički pristup hipertekstu // Prvi međunarodni lingvistički skup
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 330077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup hipertekstu
(Methodical approach to hypertext)
Autori
Ljubešić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Prvi međunarodni lingvistički skup
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 14.09.2007. - 16.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
metodika; hipertekst; škola
(metodics; hypertext; school)
Sažetak
Pojavom tekstova koje čitamo sa zaslona računala i kojima upravo čitatelj određuje tijek radnje, sasvim sigurno dolazi do velikog iskoraka iz "Gutenbergove epohe". Učenici u osnovnim i srednjim školama svakodnevno nailaze na takve tekstove, a njihove čitanke i nastavni programi još uvijek nisu osuvremenjeni da bi kvalitetno (ili uopće) pristupili ovom tipu tekstova. Ovim istraživanjem nastojali smo doći do spoznaja koliko učenici samostalno čitaju hipertekstove, kako se snalaze među bezbrojnim tekstovima koje pronalaze na internetu, na temelju čega vrše estetsko vrednovanje... Nadalje, napravili smo metodički model pomoću kojega smo obradili pristup hipertekstu i završnu anketu kojom smo prikazali odgojne, obrazovne i funkcionalne ciljeve ostvarene nastavnim satom. Rezultati do kojih smo došli pokazuju motiviranost učenika za čitanje hiperteksta, ali isto tako ukazuju i na potrebu usmjeravanja čitatelja prilikom odabira i obrade teksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija