Pregled bibliografske jedinice broj: 329827
Procjenjivanje znanja hrvatskoga jezika: što, kako i zašto
Procjenjivanje znanja hrvatskoga jezika: što, kako i zašto // 2.okrugli stol o hrvatskim studijima u svijetu
Supetar, Hrvatska, 2008. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 329827 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjenjivanje znanja hrvatskoga jezika: što, kako i zašto
(Assessment of the Croatian Language: what, how and why)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
2.okrugli stol o hrvatskim studijima u svijetu
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 16.04.2008. - 19.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
procjenjivanje znanja; hrvatski jezik; učenje; CEF; testovi
(lanaguage assessment; Croatian language; learning; CEF; tests)
Sažetak
U radu se raspravlja o procenjivanju znanja hrvatskoga jezika. Istražuje se povezanost načina učenja i procjenjivanja znanja, propituje se uloga CEFA u izradi nastavnih programa i procjenjivanju. Pokazuje se povezanost razloga za učenje jezika i načina procjenjivanja te se raspravalja o potrebnim vrstama testova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0991 - Materinski i inojezični hrvatski (Jelaska, Zrinka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Cvikić
(autor)