Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 329711

Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse


Vujičić, Lidija
Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 157-162 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 329711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse
(The development of a practical competence of a teacher – a way to the research and professional improvement)

Autori
Vujičić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, 157-162

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; kompetentnost; praktična kompetencija; profesionalni razvoj; refleksivna praksa; učitelj
(lifelong learning; competence; practical competence; professional development; reflexive practice; teacher)

Sažetak
Obrazovanje i profesionalni razvoj učitelja ključno je pitanje u svakoj zemlji, budući da je kvaliteta učiteljskog kadra jedan od glavnih činitelja koji djeluju na razinu obrazovnih postignuća učenika. S druge strane, u suvremenoj literaturi sve više autora ističe potrebna umijeća sadašnjih i budućih građana društva, koji svoje mjesto moraju pronaći u nacionalnom kurikulumu. To su: sposobnosti učiti kako učiti i druge meta-kognitivne ili misaone sposobnosti ; sposobnosti učenja u timu i na radnom mjestu ; sposobnosti sučeljavanja ili snalaženja u rješavanju novih, nepredvidljivih problema ; sposobnosti dobre verbalne komunikacije a ne samo pisane ; kreativne, inovativne i poduzetničke sposobnosti. Postavlja se pitanje koje su to kompetencije učitelja koje im pomažu da se nose sa zahtjevima društva znanja. U radu raspravljamo o osobnom i profesionalnom razvoju učitelja u čije središte promišljanja stavljamo razvoj praktične kompetencije. Kompetentnost određujemo kao razvojnu kategoriju koju uvelike određuje i spremnost na cjeloživotno učenje i istraživanje. A refleksivnu praksu povezujemo uz pojam cjeloživotnog učenja kao proces kontinuiranog osobnog usavršavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Vujičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vujičić, Lidija
Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 157-162 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vujičić, L. (2007) Razvoj praktične kompetencije učitelja– put ka istraživanju i unapređivanju vlastite prakse. U: Babić, N. (ur.)Kompetencije i kompetentnost učitelja.
@article{article, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {157-162}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, kompetentnost, prakti\v{c}na kompetencija, profesionalni razvoj, refleksivna praksa, u\v{c}itelj}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Razvoj prakti\v{c}ne kompetencije u\v{c}itelja and \#8211; put ka istra\v{z}ivanju i unapre\djivanju vlastite prakse}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, kompetentnost, prakti\v{c}na kompetencija, profesionalni razvoj, refleksivna praksa, u\v{c}itelj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {157-162}, keywords = {lifelong learning, competence, practical competence, professional development, reflexive practice, teacher}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {The development of a practical competence of a teacher and \#8211; a way to the research and professional improvement}, keyword = {lifelong learning, competence, practical competence, professional development, reflexive practice, teacher}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font