Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 329430

E ili M: U čemu je razlika?


Pogarčić, Ivan; Babić, Snježana; Vukelić, Bernard
E ili M: U čemu je razlika? // CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2007. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 329430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E ili M: U čemu je razlika?
(E or M: what is diference?)

Autori
Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Vukelić, Bernard

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2007

Skup
CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.06.2007. - 20.06.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
eNastava; mNastava; ICT; mobilni uređaji; mobilne komunikacije
(mLearning; ICT; mobilne device; mobile communation)

Sažetak
Changing the learning emphasis as a system composed of three basic elements: student, teacher and content that are in line with determined goals related and positioned in a concrete context is, historically observed, caused by different factors. From the position which puts teacher in the centre through student-centric system we are confronted with educational forms in which the learning is becoming more content-centric within present frames respectively it is directed towards the knowledge as the final realisation of educational contents. ICT application in education has lead to educational modes known as e-Learning or e-Teaching. The most important effect of possible ICT application is implicated in fact that education has consequently become independent of time and place of realisation. The recent literature usually defines m-Learning or m-Teaching as teaching supported by ICT technique performed with the appliance of wireless devices and telecommunication infrastructure. From that aspect m-Learning is successor of e-Learning and the more significant changes within the existing frames of e-Learning towards m-Learning are yet to be completely researched and defined. The paper tried to analyze which are the factors that make m-Learning adequate for usage and different from e-Learning. Pomicanje težišta nastave kao sustava sastavljenog od tri osnovna elementa: učenika, nastavnika i sadržaja koji su u skladu s određenim ciljevima povezani i postavljeni u konkretan kontekst je, povijesno gledano, uzrokovano različitim faktorima. Od pozicije u kojoj je nastavnik u centru preko učenik-centričnog sustava dolazimo do oblika nastave u kojoj je u današnjim okvirima nastava sve više sadržaj-centrična tj. okrenuta znanju kao konačnoj realizaciji nastavnih sadržaja. Primjena ICT u nastavi dovela je do oblika nastave poznatih kao eLearning ili eNastava. Najvažniji efekt mogućnosti primjene ICT je sadržan u činjenici da je nastava time postala nezavisna o vremenu i mjestu realizacije. Obično se u recentnoj literaturi mLearning ili mNastava definira kao nastava podržana ICT tehnikom koja se izvodi uz primjenu bežičnih uređaja uz telekomunikacijsku infrastukturu. S tog aspekta mNastava je nasljednik eNastave i značajnije izmjene u postojećim okvirima eNastave prema mNastavi tek treba u potpunosti istražiti i definirati. U radu se pokušalo sagledati što je to što čini mNastavu podesnom za uporabu i drugačijom od eNastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281957-1961 - Grafika dokumenata i vrijednosnica

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Ivan Pogarčić (autor)

Avatar Url Bernard Vukelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pogarčić, Ivan; Babić, Snježana; Vukelić, Bernard
E ili M: U čemu je razlika? // CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2007. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Pogarčić, I., Babić, S. & Vukelić, B. (2007) E ili M: U čemu je razlika?. U: Polonijo, M. (ur.)CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava.
@article{article, author = {Pogar\v{c}i\'{c}, Ivan and Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Vukeli\'{c}, Bernard}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2007}, keywords = {eNastava, mNastava, ICT, mobilni ure\djaji, mobilne komunikacije}, title = {E ili M: U \v{c}emu je razlika?}, keyword = {eNastava, mNastava, ICT, mobilni ure\djaji, mobilne komunikacije}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pogar\v{c}i\'{c}, Ivan and Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Vukeli\'{c}, Bernard}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2007}, keywords = {mLearning, ICT, mobilne device, mobile communation}, title = {E or M: what is diference?}, keyword = {mLearning, ICT, mobilne device, mobile communation}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font