Pregled bibliografske jedinice broj: 329430
E ili M: U čemu je razlika?
E ili M: U čemu je razlika? // CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2007. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 329430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E ili M: U čemu je razlika?
(E or M: what is diference?)
Autori
Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Vukelić, Bernard
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2007
Skup
CASE 19 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.06.2007. - 20.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
eNastava; mNastava; ICT; mobilni uređaji; mobilne komunikacije
(mLearning; ICT; mobilne device; mobile communation)
Sažetak
Changing the learning emphasis as a system composed of three basic elements: student, teacher and content that are in line with determined goals related and positioned in a concrete context is, historically observed, caused by different factors. From the position which puts teacher in the centre through student-centric system we are confronted with educational forms in which the learning is becoming more content-centric within present frames respectively it is directed towards the knowledge as the final realisation of educational contents. ICT application in education has lead to educational modes known as e-Learning or e-Teaching. The most important effect of possible ICT application is implicated in fact that education has consequently become independent of time and place of realisation. The recent literature usually defines m-Learning or m-Teaching as teaching supported by ICT technique performed with the appliance of wireless devices and telecommunication infrastructure. From that aspect m-Learning is successor of e-Learning and the more significant changes within the existing frames of e-Learning towards m-Learning are yet to be completely researched and defined. The paper tried to analyze which are the factors that make m-Learning adequate for usage and different from e-Learning. Pomicanje težišta nastave kao sustava sastavljenog od tri osnovna elementa: učenika, nastavnika i sadržaja koji su u skladu s određenim ciljevima povezani i postavljeni u konkretan kontekst je, povijesno gledano, uzrokovano različitim faktorima. Od pozicije u kojoj je nastavnik u centru preko učenik-centričnog sustava dolazimo do oblika nastave u kojoj je u današnjim okvirima nastava sve više sadržaj-centrična tj. okrenuta znanju kao konačnoj realizaciji nastavnih sadržaja. Primjena ICT u nastavi dovela je do oblika nastave poznatih kao eLearning ili eNastava. Najvažniji efekt mogućnosti primjene ICT je sadržan u činjenici da je nastava time postala nezavisna o vremenu i mjestu realizacije. Obično se u recentnoj literaturi mLearning ili mNastava definira kao nastava podržana ICT tehnikom koja se izvodi uz primjenu bežičnih uređaja uz telekomunikacijsku infrastukturu. S tog aspekta mNastava je nasljednik eNastave i značajnije izmjene u postojećim okvirima eNastave prema mNastavi tek treba u potpunosti istražiti i definirati. U radu se pokušalo sagledati što je to što čini mNastavu podesnom za uporabu i drugačijom od eNastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-1281957-1961 - Grafika dokumenata i vrijednosnica
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci