Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 329260

Prezentacija projekta: Hrvatski centar za poljoprivredni marketing


Cerjak, Marija; Mesić, Željka
Prezentacija projekta: Hrvatski centar za poljoprivredni marketing // Zbornik sažetaka (2. znanstveno - stručno savjetovanje hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem)
Zadar, 2007. (ostalo, domaća recenzija, sažetak)


CROSBI ID: 329260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prezentacija projekta: Hrvatski centar za poljoprivredni marketing
(Presentation of project: Croatian Agriculture Marketing Center)

Autori
Cerjak, Marija ; Mesić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik sažetaka (2. znanstveno - stručno savjetovanje hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem) / - Zadar, 2007

Skup
2. znanstveno - stručno savjetovanje hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13 - 15. ožujka

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aktivnosti centra; Hrvatski centar za poljoprivredni marketing; korisnici
(CRO-AgMRC; marketing)

Sažetak
Sažetak Primjena marketinga u poljoprivredi i proizvodnji hrane u Hrvatskoj je nedostatna. Marketinški način poslovanja se primjenjuje tek u nekolicini većih tvrtki prehrambene industrije, dok većina tvrtki iz poljoprivredne proizvodnje, a posebice obiteljska poljoprivredna gospodarstava nisu niti dovoljno upoznata s marketinškim načelima poslovanja. U Hrvatskoj ne postoji jedinstveno mjesto na kojem bi se mogle dobiti informacije potrebne za uspješno vođenje (obiteljskog) poljoprivrednog gospodarstva. Sveučilište u Iowa-i (SAD), u suradnji sa Sveučilištem u Kansasu i Sveučilištem u Kaliforniji je uspostavilo AgMRC (Agricultural Marketing Resource Center, www.agmrc.org), nacionalni elektronički centar koji ima za cilj prikupljanje i prenošenje informacija o poljoprivrednim i prehrambenim proizvodima s dodanom vrijednošću. Aktivnosti tog centra su slijedeće: - donosi informacije o mogućnostima za proizvodnju i plasman pojedinih proizvoda - prikuplja informacije o stanju i poslovnim trendovima na tržištu - daje informacije kako pokrenuti i voditi poduzeće, odnosno OPG - elaborira rezultate tržišnih i poslovnih istraživanja - utvrđuje nacionalne i lokalne izvore dodane vrijednosti u poljodjelstvu i preradi. Uspostava sličnog web centra u Hrvatskoj je od iznimnog značaja posebice za razvitak tržišno orijentiranih obiteljskih poljodjelskih gospodarstva. U suradnji s AgMRC iz SAD-a pokrenut je projekt stvaranja web stranica Hrvatskog centra za poljoprivredni marketing (HCPM). Cilj projekta koji financira USAID / DAI jeste razvitak elektroničkog Hrvatskog centra za poljoprivredni marketing. Centar bi pružao informacije o zakonskim i inim zahtjevima koji se moraju poštivati pri proizvodnji i preradi poljodjelskih proizvoda za tržište. Nadalje, u Centru bi se mogle dobiti informacije o mogućim kreditnim linijama i sredstvima koja stoje na raspolaganju za pokretanje/unaprjeđenje biznisa. Centar bi donosio ideje o novim proizvodima s dodanom vrijednošću, te iskustva pojedinih proizvođača koji su pokrenuli određeni biznis. Konačno, centar bi prikupljao informacije o stanju i trendovima na tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvod. Konačni korisnici informacija koje bi pružao Centar bi bili poljodjelci i prerađivači. Međutim, budući da relativno mali broj poljodjelaca koristi Internet izravni korisnici informacija bili bi savjetodavci koji bi te informacije prenosili poljodjelcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mesić (autor)

Avatar Url Marija Cerjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cerjak, Marija; Mesić, Željka
Prezentacija projekta: Hrvatski centar za poljoprivredni marketing // Zbornik sažetaka (2. znanstveno - stručno savjetovanje hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem)
Zadar, 2007. (ostalo, domaća recenzija, sažetak)
Cerjak, M. & Mesić, Ž. (2007) Prezentacija projekta: Hrvatski centar za poljoprivredni marketing. U: Zbornik sažetaka (2. znanstveno - stručno savjetovanje hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem).
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2007}, keywords = {aktivnosti centra, Hrvatski centar za poljoprivredni marketing, korisnici}, title = {Prezentacija projekta: Hrvatski centar za poljoprivredni marketing}, keyword = {aktivnosti centra, Hrvatski centar za poljoprivredni marketing, korisnici}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cerjak, Marija and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2007}, keywords = {CRO-AgMRC, marketing}, title = {Presentation of project: Croatian Agriculture Marketing Center}, keyword = {CRO-AgMRC, marketing}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font