Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 329181

Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija


Segetlija, Zdenko
Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija // Privreda, 34. (1990), 2; 216-220 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, znanstveni)


CROSBI ID: 329181 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija
(About the Book META MARKETING by Dr. Dr.h.c. Tibor Karpati)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Privreda (0032-8952) 34. (1990), 2; 216-220

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, znanstveni

Ključne riječi
znanost upravljanja; upravljanje marketingom
(management science; marketing management)

Sažetak
Autor polazi od postavke da potencijali društva omogućuju višu kvalitetu življenja od one koju imamo. No, ta se viša kvaliteta ne ostvaruje zbog entropije, neznanja, neinformiranosti, nezainteresiranosti i sl., što sve stvara značajne društvene gubitke. U nezadovoljavajućoj interakciji su pojave i procesi na relaciji između ponude i potražnje. Ovdje marketinška teorija nudi kvalitetne spoznaje i rješenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija // Privreda, 34. (1990), 2; 216-220 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, znanstveni)
Segetlija, Z. (1990) Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija. Privreda, 34. (2), 216-220.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1990}, pages = {216-220}, keywords = {znanost upravljanja, upravljanje marketingom}, journal = {Privreda}, volume = {34.}, number = {2}, issn = {0032-8952}, title = {Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija}, keyword = {znanost upravljanja, upravljanje marketingom} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1990}, pages = {216-220}, keywords = {management science, marketing management}, journal = {Privreda}, volume = {34.}, number = {2}, issn = {0032-8952}, title = {About the Book META MARKETING by Dr. Dr.h.c. Tibor Karpati}, keyword = {management science, marketing management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font