Pregled bibliografske jedinice broj: 329181
Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija
Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija // Privreda, 34. (1990), 2; 216-220 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, znanstveni)
CROSBI ID: 329181 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige META MARKETING dr. dr.h.c. Tibora Karpatija
(About the Book META MARKETING by Dr. Dr.h.c. Tibor Karpati)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Privreda (0032-8952) 34.
(1990), 2;
216-220
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, znanstveni
Ključne riječi
znanost upravljanja; upravljanje marketingom
(management science; marketing management)
Sažetak
Autor polazi od postavke da potencijali društva omogućuju višu kvalitetu življenja od one koju imamo. No, ta se viša kvaliteta ne ostvaruje zbog entropije, neznanja, neinformiranosti, nezainteresiranosti i sl., što sve stvara značajne društvene gubitke. U nezadovoljavajućoj interakciji su pojave i procesi na relaciji između ponude i potražnje. Ovdje marketinška teorija nudi kvalitetne spoznaje i rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija