Pregled bibliografske jedinice broj: 329164
Suradnja školskih i dječjih knjižnica
Suradnja školskih i dječjih knjižnica // XX. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske, Opatija, 2. - 5. travnja 2008.: Suradnja u informacijskom društvu s obzirom na potrebe školskog knjižničarstva: zbornik radova
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2008. str. 24-38 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 329164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja školskih i dječjih knjižnica
(Co-operation of school and chidlren's libraries)
Autori
Stričević, Ivanka ; Štefiček, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XX. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske, Opatija, 2. - 5. travnja 2008.: Suradnja u informacijskom društvu s obzirom na potrebe školskog knjižničarstva: zbornik radova
/ - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2008, 24-38
ISBN
953-7290-08-5
Skup
XX. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske, Opatija, 2. - 5. travnja 2008.: Suradnja u informacijskom društvu s obzirom na potrebe školskog knjižničarstva
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 02.04.2008. - 05.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
školska knjižnica; dječja knjižnica; suradnja školskih i dječjih knjižnica
(school library; children's library; co-operation of schools' and children's libraries)
Sažetak
Zadaća je svake knjižnice odgovoriti na prava i zadovoljiti potrebe njezinih korisnika. Da bi školske knjižnice i dječje knjižnice koje djeluju u okviru narodnih knjižnica ostvarile svoju misiju u osiguravanju pristupa informacijama, cjeloživotnom učenju, te obrazovnim i kulturnim sadržajima i učinile to na način primjeren djeci, potrebno je da međusobno surađuju i da rade na uspostavi partnerstva. O tome govori niz dokumenata vezan uz područje školskog i dječjeg knjižnižarstva. U odnosu na druga moguća partnerstva i suradničke odnose koje uspostavljaju školska i dječja knjižnica u svojoj lokalnoj sredini, suradnja školskih i narodnih knjižnica posebna je stoga što obje imaju velikim dijelom iste korisnike, njihova se poslanja i ciljevi u mnogočemu podudaraju te iz njihove suradnje mogu proizaći bitno bolji rezultati obje ustanove. Nadopunjavanjem i razmjenom resursa i usluga knjižnica, stvaranjem sustava podrške među knjižnižarima i evaluiranjem njihova vlastitog rada kroz razmjenu iskustava, pridonosi se kvaliteti i prepoznatljivosti knjižnica u zajednici. Upravo je zbog toga i bilo zanimljivo istražiti zašto pojedine knjižnice ipak ne surađuju i na koji način profitiraju one koje surađuju. U radu se daje prikaz rezultata pilot istraživanja o suradnji školskih i dječjih knjižničara koji ukazuju na to kako njihovi stavovi, uvjeti u kojima rade, obrazovanje, radno vrijeme i radni staž utječu na spremnost na suradnju i njezinu realizaciju, kakvi oblici suradnje postoje te koji su mogući uzroci problema koji se pritom javljaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(autor)