Pregled bibliografske jedinice broj: 329006
Suvremena koncepcija cjeloživotnog učenja
Suvremena koncepcija cjeloživotnog učenja // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, XIX (2007), 77; 28-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 329006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena koncepcija cjeloživotnog učenja
(Contemporary concept of lifelong learning)
Autori
Stričević, Ivanka
Izvornik
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XIX
(2007), 77;
28-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cjeloživonto učenje; kompetencije za cjeloživotno učenje; odgoj i obrazovanje
(lifelong learning; competences for lifelong learning; education)
Sažetak
U članku se govori o suvremneoj koncepciji cjeloživotnog učenja koja se od dosadašnje koncepcije doživotnog obrazovanja razlikuje po tome što promiče učenje i samoaktivnost pojedinca nasuprot formalnom obrazovanju i naglašava važnost učenja tijekom cijelog života, od rođenja do kraja života. Opisuju se ključne kompetencije za cjeloživotno učenje kojima se u svojim dokumentima iz područja obrazovanja bavi Europska unija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(autor)