Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 328913

Poslovna komunikacija


Fox, Renata
Poslovna komunikacija. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2001 (monografija)


CROSBI ID: 328913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna komunikacija
(Business Communication)

Autori
Fox, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada

Grad
Zagreb

Godina
2001

Stranica
237

ISBN
953-169-055-3

Ključne riječi
komunikacija; organizacija; menadžment; međuljudski odnosi; kultura; društvena zbilja; potrošač; turizam
(communication; organisation; management; interpersonal relationships; culture; social reality; consumer; tourism)

Sažetak
Knjiga je podijeljena u četiri dijela (Uvod u komunikaciju, Poslovna komunikacija, Komunikacija i društveni procesi, Komunikacija i turizam). Povezuje teoriju komunikacije, komunikaciju u organizaciji, organizacijske studije, komunikaciju u menadžmentu s teorijom i praksom jezika/diskursa menadžmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Renata Fox (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fox, Renata
Poslovna komunikacija. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2001 (monografija)
Fox, R. (2001) Poslovna komunikacija. Zagreb, Hrvatska sveučilišna naklada.
@book{book, author = {Fox, Renata}, year = {2001}, pages = {237}, keywords = {komunikacija, organizacija, menad\v{z}ment, me\djuljudski odnosi, kultura, dru\v{s}tvena zbilja, potro\v{s}a\v{c}, turizam}, isbn = {953-169-055-3}, title = {Poslovna komunikacija}, keyword = {komunikacija, organizacija, menad\v{z}ment, me\djuljudski odnosi, kultura, dru\v{s}tvena zbilja, potro\v{s}a\v{c}, turizam}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Fox, Renata}, year = {2001}, pages = {237}, keywords = {communication, organisation, management, interpersonal relationships, culture, social reality, consumer, tourism}, isbn = {953-169-055-3}, title = {Business Communication}, keyword = {communication, organisation, management, interpersonal relationships, culture, social reality, consumer, tourism}, publisher = {Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font