Pregled bibliografske jedinice broj: 328596
Objektivnost i učinkovitost procjenjivanja razine znanja iz ritmičke gimnastike kod studentica
Objektivnost i učinkovitost procjenjivanja razine znanja iz ritmičke gimnastike kod studentica // Contemporary kinesiology : proceedings of 1st International Conference "Contemporary kinesiology" / Maleš, Boris ; Rausavljević, Nikola ; Kovač, Siniša (ur.).
Split: Faculty of Natural Science, Mathematics and Kinesiology ; Faculty of Sport and Physical Education ; Faculty of Sport, 2006. str. 106-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 328596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Objektivnost i učinkovitost procjenjivanja razine znanja iz ritmičke gimnastike kod studentica
(Objectivity and efficiency of students motor performance evaluation in rhythmic gymnastics)
Autori
Jerkunica, Antonia ; Bučević, Nada ; Miletić, Đurđica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Contemporary kinesiology : proceedings of 1st International Conference "Contemporary kinesiology"
/ Maleš, Boris ; Rausavljević, Nikola ; Kovač, Siniša - Split : Faculty of Natural Science, Mathematics and Kinesiology ; Faculty of Sport and Physical Education ; Faculty of Sport, 2006, 106-110
ISBN
953-7155-06-4
Skup
International Conference "Contemporary Kinesiology"
Mjesto i datum
Kupres, Bosna i Hercegovina, 16.09.2006. - 17.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razina motoričkog izvođenja; ocjenjivanje studenata; programske reforme
(level of motor performance; marking students; curriculum reform)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je na uzorku studentica kineziologije (N=50) utvrditi objektivnost procjenjivanja razine znanja iz ritmičke gimnastike putem kompozicije te analizirati mogući utjecaj nekih segmenata antropološkog statusa na izvođenje kompozicije bez sprava. Uzorak varijabli sačinjen je 10 standardnih testova za procjenu morfoloških karakteristika i motoričkih sposobnosti te jednog novokonstruiranog testa-kompozicije za procjenu razine znanja iz ritmičke gimnastike. Iako su rezultati regresijske analize pokazali da su ispitanice iznadprosječne tjelesne visine lošije u izvođenju kompozicije, zadana ritmička kompozicija bez rekvizita, primjerena je za izvođenje u kondenziranom nastavnom sustavu kod studentica kineziologije te za procjenjivanje razine praktičnih znanja u formi kolokvija. Ujedno će kao kineziološki operator izazvati kvalitetne podražaje na antropološki status studentica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija