Pregled bibliografske jedinice broj: 32830
Učenička evaluacija odgojno-obrazovnog procesa
Učenička evaluacija odgojno-obrazovnog procesa // Vrjednovanje obrazovnog procesa, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa. / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J.Strossmajera, Pedagoški fakultet Osijek, 1998. str. 50-55 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 32830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenička evaluacija odgojno-obrazovnog procesa
(Pupils' Evaluation of the Education Process)
Autori
Bognar, Ladislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrjednovanje obrazovnog procesa, Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa.
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište J.J.Strossmajera, Pedagoški fakultet Osijek, 1998, 50-55
Skup
Vrjednovanje obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Odgojno-obrazovni proces; evaluacija; učenici; nastavnici; jednostavnost; kratkoća; igrovnost; duhovitost.
(The education process; evaluation; pupils; teachers; simple; short; playfulness; humour.)
Sažetak
Odgojno-obrazovni proces postoji zbog učenika pa je razumljivo da učenici redovno na kraju procesa vrše njegovu evaluaciju. U autoritarno vođenom procesu to učenici čine potajno i njihova evaluacija se obično ne uvažava. U demokratski vođenom procesu ona je u funkciji njegove kvalitete. Time se ne dovodi u pitanje vodeća uloga nastavnika nego mu se daju relevantni podaci kako bi proces mogao uspješnije voditi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA