Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 328103

Trendovi marketinga


Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Trendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)


CROSBI ID: 328103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trendovi marketinga
(Marketing trends)

Autori
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
271

ISBN
978-953-7332-03-7

Ključne riječi
Marketing; trendovi; partnerski odnosi; kontinuirano inoviranje; društveno odgovorni marketing; teorija i praksa marketinga
(Marketing; trends; partnerships; continuous innovation; socially responsible marketing; marketing thoery and practice)

Sažetak
Knjiga je podijeljena u dva poglavlja s ukupno sedam podpoglavlja. U prvom poglavlju pod naslovom Prilagođavanje dinamici okruženja analiziraju se marketing trendovi, a u drugom poglavlju koji nosi naslov Teorija i praksa marketinga elaboriraju se stavovi marketinških eksperata iz hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera. Prvo poglavlje objedinjuje obradu o marketinškim trendovima kroz tri podpoglavlja. U prvom podpoglavlju pod nazivom razvoj partnerskih odnosa elaborira se razvoj novih odnosa na tržištu, osobitosti osvajanja i zadržavanja potrošača te upravljanje odnosima s potrošačima. U drugom predmet zanimanja su zakonitosti stalnog inoviranja, upravljanja kvalitetom te upravljanja markom. U trećem se raspravlja o društveno odgovornom marketingu kroz društveno odgovorno ponašanje, etičko poslovanje, ekološko prihvatljiv napredak te konzumerizam i zaštitu potrošača. Drugo poglavlje kroz četiri podpoglavlja osvećeno je analizi stavova profesora s hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera u profitnim i neprofitnim subjektima. U četvrtom podpoglavlju izučavaju se odrednice uspješnosti marketinga, u petom podpoglavlju izbor ciljnog tržišta, u šestom ističu značajke osvajanje ciljnog tržišta, dok se u sedmom obrađuje upravljanje marketingom u funkciji prilagodbe. Na kraju svakog podpoglavlja tematski su organizirane internet vježbe i poslovni slučajevi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad ima i drugi ISBN: 978-953-7332-03-07



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Trendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)
Grbac, B., Dlačić, J. & First, I. (2008) Trendovi marketinga. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio.
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and First, Ivana}, year = {2008}, pages = {271}, keywords = {Marketing, trendovi, partnerski odnosi, kontinuirano inoviranje, dru\v{s}tveno odgovorni marketing, teorija i praksa marketinga}, isbn = {978-953-7332-03-7}, title = {Trendovi marketinga}, keyword = {Marketing, trendovi, partnerski odnosi, kontinuirano inoviranje, dru\v{s}tveno odgovorni marketing, teorija i praksa marketinga}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Solutio}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno and Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and First, Ivana}, year = {2008}, pages = {271}, keywords = {Marketing, trends, partnerships, continuous innovation, socially responsible marketing, marketing thoery and practice}, isbn = {978-953-7332-03-7}, title = {Marketing trends}, keyword = {Marketing, trends, partnerships, continuous innovation, socially responsible marketing, marketing thoery and practice}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Solutio}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font