Pregled bibliografske jedinice broj: 328103
Trendovi marketinga
Trendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)
CROSBI ID: 328103 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi marketinga
(Marketing trends)
Autori
Grbac, Bruno ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio
Grad
Rijeka
Godina
2008
Stranica
271
ISBN
978-953-7332-03-7
Ključne riječi
Marketing; trendovi; partnerski odnosi; kontinuirano inoviranje; društveno odgovorni marketing; teorija i praksa marketinga
(Marketing; trends; partnerships; continuous innovation; socially responsible marketing; marketing thoery and practice)
Sažetak
Knjiga je podijeljena u dva poglavlja s ukupno sedam podpoglavlja. U prvom poglavlju pod naslovom Prilagođavanje dinamici okruženja analiziraju se marketing trendovi, a u drugom poglavlju koji nosi naslov Teorija i praksa marketinga elaboriraju se stavovi marketinških eksperata iz hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera. Prvo poglavlje objedinjuje obradu o marketinškim trendovima kroz tri podpoglavlja. U prvom podpoglavlju pod nazivom razvoj partnerskih odnosa elaborira se razvoj novih odnosa na tržištu, osobitosti osvajanja i zadržavanja potrošača te upravljanje odnosima s potrošačima. U drugom predmet zanimanja su zakonitosti stalnog inoviranja, upravljanja kvalitetom te upravljanja markom. U trećem se raspravlja o društveno odgovornom marketingu kroz društveno odgovorno ponašanje, etičko poslovanje, ekološko prihvatljiv napredak te konzumerizam i zaštitu potrošača. Drugo poglavlje kroz četiri podpoglavlja osvećeno je analizi stavova profesora s hrvatskih i inozemnih sveučilišta te uspješnih hrvatskih menadžera u profitnim i neprofitnim subjektima. U četvrtom podpoglavlju izučavaju se odrednice uspješnosti marketinga, u petom podpoglavlju izbor ciljnog tržišta, u šestom ističu značajke osvajanje ciljnog tržišta, dok se u sedmom obrađuje upravljanje marketingom u funkciji prilagodbe. Na kraju svakog podpoglavlja tematski su organizirane internet vježbe i poslovni slučajevi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad ima i drugi ISBN: 978-953-7332-03-07
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka