Pregled bibliografske jedinice broj: 327541
Prikaz knjige: Ljerka Radoš, Marcel Meler: Englesko - hrvatski rječnik nazivlja u marketingu, II. izd., Ekonomski fakultet Osijek, 1994.
Prikaz knjige: Ljerka Radoš, Marcel Meler: Englesko - hrvatski rječnik nazivlja u marketingu, II. izd., Ekonomski fakultet Osijek, 1994. // Ekonomski vjesnik, 7. (1994), 2; 255-255 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 327541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Ljerka Radoš, Marcel Meler: Englesko - hrvatski rječnik nazivlja u marketingu, II. izd., Ekonomski fakultet Osijek, 1994.
(Book presentation: Radoš Ljerka and Marcel Meler: English-Croatian Dictionary of Marketing Terminology, 2nd Ed., Osijek: Faculty of Economics, 1994,)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 7.
(1994), 2;
255-255
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
prikaz; knjiga
(presentation; book)
Sažetak
Prikaz knjige: Ljerka Radoš, Marcel Meler: Englesko - hrvatski rječnik nazivlja u marketingu, II. izd., Ekonomski fakultet Osijek, 1994.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA