Pregled bibliografske jedinice broj: 327488
Dinamika oblika prodavaonica i mala privreda
Dinamika oblika prodavaonica i mala privreda // Marketing (Zagreb), 19 (1988), 2; 117-121 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 327488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamika oblika prodavaonica i mala privreda
(The Dynamics of the Form of Shops and Small Business)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Marketing (Zagreb) (0581-1023) 19
(1988), 2;
117-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
mala privreda; oblik prodavaonice; tržište;
(small business; form of shop; market)
Sažetak
U svome radu autor ukazuje na bitne značajke male privrede, na malu privredu u području maloprodaje, na ulogu malih u dinamiziranju razvoja različitih oblika prodavaonica, na neke probleme u razvoju jugoslavenske maloprodaje, na potrebu razvijanja male privrede na području trgovine na malo i na mjere društva za unapređenje male privrede. Novi oblici prodavaonica trebaju sve bolje ispuniti zadatke s kojima se sreće trgovina u modernom industrijskom društvu. Ali, uskoro će trgovina trebati ispuniti čak i više kompleksnih zadataka novoga postindustrijskog društva - informatičkog društva koje upravo nastaje. U tehničko-tehnološkim rješenjima u trgovini na malo male organizacije prate velike jedinice i njima služe kako kao dobri poligoni za provjeru njihovih razvojnih koncepcija, tako da i na taj način oni sudjeluju u dinamiziranju oblika prodavaonica. Razvoj privatnoga vlasništva malih prodavaonica na području trgovine na malo u jugoslavenskim uvjetima je isto tako potreban zbog razvoja tržišno orjentirane privrede i zbog bržeg razvoja trgovine na malo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija