Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 327320

Internet i transformacija poslovnog marketinga


Grbac, Bruno
Internet i transformacija poslovnog marketinga // Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 327320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet i transformacija poslovnog marketinga
(Internet and the transformation of business marketing)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
internet; poslovni marketing; transformacija
(internet; business marketing; transformation)

Sažetak
Uspjeh u 21. stoljeću vezan je za inoviranje znanja a ne raspolaganje opremom i infrastrukturom. Obrađena je tematika izvorišta promjena te poslovnog tržišta i marketinga. Definirane su matrice upravljanja, odrednice ponašanja na poslovnom tržištu te postavljene mrežne strategije povezane s transformacijom poslovnog marketinga. Raspravlja se o novim matricama ponašanja te ulozi marketera u novoj ekonomiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Internet i transformacija poslovnog marketinga // Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Grbac, B. (2000) Internet i transformacija poslovnog marketinga. U: Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft).
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {2000}, keywords = {internet, poslovni marketing, transformacija}, title = {Internet i transformacija poslovnog marketinga}, keyword = {internet, poslovni marketing, transformacija}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {2000}, keywords = {internet, business marketing, transformation}, title = {Internet and the transformation of business marketing}, keyword = {internet, business marketing, transformation}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font