Pregled bibliografske jedinice broj: 327320
Internet i transformacija poslovnog marketinga
Internet i transformacija poslovnog marketinga // Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 327320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet i transformacija poslovnog marketinga
(Internet and the transformation of business marketing)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
internet; poslovni marketing; transformacija
(internet; business marketing; transformation)
Sažetak
Uspjeh u 21. stoljeću vezan je za inoviranje znanja a ne raspolaganje opremom i infrastrukturom. Obrađena je tematika izvorišta promjena te poslovnog tržišta i marketinga. Definirane su matrice upravljanja, odrednice ponašanja na poslovnom tržištu te postavljene mrežne strategije povezane s transformacijom poslovnog marketinga. Raspravlja se o novim matricama ponašanja te ulozi marketera u novoj ekonomiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija