Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 327270

Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima


Pupavac, Drago
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima // MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 327270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima
(CONTEMPORARY THOUGHTS ON MARKETING PHENOMENA IN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT)

Autori
Pupavac, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007

ISBN
978-953-6148-64-6

Skup
XX CROMAR Congress MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje opskrbnim lancem; logistika; marketing
(supply chain management; logistics; marketing)

Sažetak
Aktivnosti opskrbnog lanca započinju narudžbom kupca, a završavaju kada zadovoljni kupac plati za isporučenu mu robu ispostavljeni račun. Opskrbni lanci pored pouzdanosti isporuke, ažurnosti isporuke i razvijanja čvrstih partnerski veza, moraju odgovoriti i zahtjevima fleksibilnosti i adaptabilnosti. Sve kraći životni vijek proizvoda i sve brže tehnološke promjene zahtijevaju da opskrbni lanci rade po načelu &laquo ; predvidi i odradi&raquo ; nasuprot tradicionalnom pristupu &laquo ; proizvedi pa prodaj&raquo ; . Određivanjem kupca kao početne točke opskrbnog lanca nameće se sasvim novi pristup upravljanja opskrbnim lancima koji bi se umjesto opskrbnim lancem mogao nazvati lanac potražnje. Takvim pristupom opskrbni lanac se dizajnira nakon prepoznavanja i punog uvažavanja zahtjeva ciljnog tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Dujanić, Marčelo, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Drago Pupavac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pupavac, Drago
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima // MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pupavac, D. (2007) Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima. U: Grbac, B. (ur.)MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY.
@article{article, author = {Pupavac, Drago}, editor = {Grbac, B.}, year = {2007}, keywords = {upravljanje opskrbnim lancem, logistika, marketing}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {Suvremeno promi\v{s}ljanje marketin\v{s}kih fenomena u upravljanju opskrbnim lancima}, keyword = {upravljanje opskrbnim lancem, logistika, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pupavac, Drago}, editor = {Grbac, B.}, year = {2007}, keywords = {supply chain management, logistics, marketing}, isbn = {978-953-6148-64-6}, title = {CONTEMPORARY THOUGHTS ON MARKETING PHENOMENA IN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT}, keyword = {supply chain management, logistics, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font