Pregled bibliografske jedinice broj: 327270
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima // MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 327270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeno promišljanje marketinških fenomena u upravljanju opskrbnim lancima
(CONTEMPORARY THOUGHTS ON MARKETING PHENOMENA IN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT)
Autori
Pupavac, Drago
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY
/ Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007
ISBN
978-953-6148-64-6
Skup
XX CROMAR Congress MARKETING IN THE KNOWLEDGE SOCIETY AND CONTEMPORARY BUSINESS REALITY
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje opskrbnim lancem; logistika; marketing
(supply chain management; logistics; marketing)
Sažetak
Aktivnosti opskrbnog lanca započinju narudžbom kupca, a završavaju kada zadovoljni kupac plati za isporučenu mu robu ispostavljeni račun. Opskrbni lanci pored pouzdanosti isporuke, ažurnosti isporuke i razvijanja čvrstih partnerski veza, moraju odgovoriti i zahtjevima fleksibilnosti i adaptabilnosti. Sve kraći životni vijek proizvoda i sve brže tehnološke promjene zahtijevaju da opskrbni lanci rade po načelu « ; predvidi i odradi» ; nasuprot tradicionalnom pristupu « ; proizvedi pa prodaj» ; . Određivanjem kupca kao početne točke opskrbnog lanca nameće se sasvim novi pristup upravljanja opskrbnim lancima koji bi se umjesto opskrbnim lancem mogao nazvati lanac potražnje. Takvim pristupom opskrbni lanac se dizajnira nakon prepoznavanja i punog uvažavanja zahtjeva ciljnog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Dujanić, Marčelo, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci
Profili:
Drago Pupavac
(autor)