Pregled bibliografske jedinice broj: 327259
Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije
Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije // Marketing (Zagreb), 15 (1984), 1; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 327259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije
(The store and its funktion in distribution)
Autori
Segetlija, zdenko
Izvornik
Marketing (Zagreb) (0581-1023) 15
(1984), 1;
28-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
sustav distribucije; kanal distribucije; prodavaonica
(system of distribution; channel of distribution; retail store)
Sažetak
Autor utvrđuje da su tržišni odnosi temeljni za kooperaciju proizvođača i distributera. Najprije analizira marketinšku praksu u razvijenim zemljama i nalazi da se može koristiti u našoj zemlji za stvaranje modela udruživanja u okviru kanala distribucije.Autor daje primjer prodavaonice i predlaže razvijanje procesa koji treba uzeti u obzir prilikom stvaranja eventualnih tipova distribucijskih jedinica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA