Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 327259

Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije


Segetlija, zdenko
Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije // Marketing (Zagreb), 15 (1984), 1; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 327259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije
(The store and its funktion in distribution)

Autori
Segetlija, zdenko

Izvornik
Marketing (Zagreb) (0581-1023) 15 (1984), 1; 28-33

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
sustav distribucije; kanal distribucije; prodavaonica
(system of distribution; channel of distribution; retail store)

Sažetak
Autor utvrđuje da su tržišni odnosi temeljni za kooperaciju proizvođača i distributera. Najprije analizira marketinšku praksu u razvijenim zemljama i nalazi da se može koristiti u našoj zemlji za stvaranje modela udruživanja u okviru kanala distribucije.Autor daje primjer prodavaonice i predlaže razvijanje procesa koji treba uzeti u obzir prilikom stvaranja eventualnih tipova distribucijskih jedinica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, zdenko
Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije // Marketing (Zagreb), 15 (1984), 1; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Segetlija, z. (1984) Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije. Marketing (Zagreb), 15 (1), 28-33.
@article{article, author = {Segetlija, zdenko}, year = {1984}, pages = {28-33}, keywords = {sustav distribucije, kanal distribucije, prodavaonica}, journal = {Marketing (Zagreb)}, volume = {15}, number = {1}, issn = {0581-1023}, title = {Prodavaonica i njeno mjesto u kanalima distribucije}, keyword = {sustav distribucije, kanal distribucije, prodavaonica} }
@article{article, author = {Segetlija, zdenko}, year = {1984}, pages = {28-33}, keywords = {system of distribution, channel of distribution, retail store}, journal = {Marketing (Zagreb)}, volume = {15}, number = {1}, issn = {0581-1023}, title = {The store and its funktion in distribution}, keyword = {system of distribution, channel of distribution, retail store} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font