Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 327141

Unutrašnjetrgovinsko poslovanje


Segetlija, Zdenko
Unutrašnjetrgovinsko poslovanje
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1990


CROSBI ID: 327141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unutrašnjetrgovinsko poslovanje
(Domestic Trade Business)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
1990

Stranica
294

Ključne riječi
trgovina; poduzeće; čimbenici radnoga procesa; strategija; marketing
(trade; company; work process factors; strategy; marketing)

Sažetak
Autorizirana skriptu "Unutrašnjetrgovinsko poslovanje" namijenjena je studentima studija (VI/1) na smjeru Unutarnja trgovina Ekonomskog fakulteta u Osijeku za svladavanje kolegija Unutrašnjetrgovinsko poslovanje. Skriptu su recenzirali prof .dr. Tibor Karpati i doc.dr. Marcel Meler.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Unutrašnjetrgovinsko poslovanje
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1990
Segetlija, Z. (1990) Unutrašnjetrgovinsko poslovanje. Osijek. Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1990}, pages = {294}, keywords = {trgovina, poduze\'{c}e, \v{c}imbenici radnoga procesa, strategija, marketing}, title = {Unutra\v{s}njetrgovinsko poslovanje}, keyword = {trgovina, poduze\'{c}e, \v{c}imbenici radnoga procesa, strategija, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1990}, pages = {294}, keywords = {trade, company, work process factors, strategy, marketing}, title = {Domestic Trade Business}, keyword = {trade, company, work process factors, strategy, marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font