Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 326889

Marketing trgovine


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Marketing trgovine. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996 (monografija)


CROSBI ID: 326889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing trgovine
(Marketing of Trade)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
1996

Stranica
340

ISBN
953-6073-16-1

Ključne riječi
trgovina; funkcije trgovine; marketing trgovine; Republika Hrvatska; trgovinski poslovni procesi; menadžment; strategija; marketinški splet; marketinško istraživanje; trgovinska poslovna jedinica; oblici suradnje
(trade; trade funktions; trade marketing; institutions of trade; Republic of Croatia; trade busoness processes; management; strategy; marketing mix; marketing research; trade business unit; forms of cooperation)

Sažetak
Knjiga predstavlja istodobno i udžbenik i znanstveno djelo. U njoj se objašnjavaju temeljni pojmovi iz područja trgovine, marketinga menadžmenta, organizacije i sl., a daju i neke vlastite definicije trgovine i prodavaonice. Knjiga pruža osnovicu za izbor mogućnosti rješavanja određenih problema koji se pojavaljuju u trgovinskom poslovanju. Sastoji se od pet povezanih dijelova. U prvome dijelu (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) dana su pristupna razmatranja. U drugome se dijelu (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) trgovina razmatra s funkcijskog i s institucijskog motrišta. Na kraju ovoga poglavlja problematizira se razvoj i stanje trgovine na malo u Republici Hrvatskoj. U trećem se dijelu (autor prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) analiziraju trgovinski poslovni procesi i učinci. Definiraju se i analiziraju svi elementi radnih procesa (osobito ljudski potencijali, sredstva i organizacija). Posebno su obrađeni robni procesi u trgovinskom poslovanju: nabava, skladištenje i rukovanje robom, te prodaja. U četvrtom dijelu knjige (prof.dr.sc. Maja Lamza-Maronić i prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) obrađen je menadžment i marketing trgovinskoga poduzeća (proces upravljanja, marketinški splet, informacijski sustav, strategijski menadžment i kontroling). U petome dijelu knjige (prof.dr.sc. Zdenko Segetlija) obrađena je marketinška orijentacija trgovinskoga poduzeća i oblici suradnje. Nakon obrade marketinškoga istraživanja analizirana su marketinška instrumentalna područja: lokacija, asortiman robe i usluga, cijene, promocija, metode prodaje (način posluživanja) u trgovini na malo. Potom se objašnjavaju trgovinske poslovne jedinice (dvadesetak oblika), trgovinska poduzeća i oblici njihove suradnje. Na kraju knjige dan je popis literature: 163 rada, 13 izvora podataka, 19 časopisa i novina i 9 zakona i pravilnika. Knjiga sadrži i popis slika (32), popis tablica (9), kratice i simbole, te predgovor. Recenzenti knjige su: prof.dr.sc. Vladimir Henich, prof.dr.sc. Marijan Karić i doc.dr.sc. Vesna Brčić Stipčević.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
5-02-125

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Marketing trgovine. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996 (monografija)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (1996) Marketing trgovine. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {1996}, pages = {340}, keywords = {trgovina, funkcije trgovine, marketing trgovine, Republika Hrvatska, trgovinski poslovni procesi, menad\v{z}ment, strategija, marketin\v{s}ki splet, marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje, trgovinska poslovna jedinica, oblici suradnje}, isbn = {953-6073-16-1}, title = {Marketing trgovine}, keyword = {trgovina, funkcije trgovine, marketing trgovine, Republika Hrvatska, trgovinski poslovni procesi, menad\v{z}ment, strategija, marketin\v{s}ki splet, marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje, trgovinska poslovna jedinica, oblici suradnje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {1996}, pages = {340}, keywords = {trade, trade funktions, trade marketing, institutions of trade, Republic of Croatia, trade busoness processes, management, strategy, marketing mix, marketing research, trade business unit, forms of cooperation}, isbn = {953-6073-16-1}, title = {Marketing of Trade}, keyword = {trade, trade funktions, trade marketing, institutions of trade, Republic of Croatia, trade busoness processes, management, strategy, marketing mix, marketing research, trade business unit, forms of cooperation}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font