Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 326716

Gramatika u komunikacijskom pristup


Perković, Anica; Kraljević, Lidija
Gramatika u komunikacijskom pristup // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: HPDL, 2005. str. 393-400 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 326716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gramatika u komunikacijskom pristup
(Grammar in communicative approach)

Autori
Perković, Anica ; Kraljević, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : HPDL, 2005, 393-400

ISBN
953-96391-4-X

Skup
Jezik u društvenoj interakciji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2003. - 17.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
gramatika; komunikacijski pristup; model poučavanja
(grammar; communicative approach; teaching model)

Sažetak
Svjedoci smo da se poimanje važnosti gramatike mijenjalo tijekom posljednjih tridesetak godina od centralnog mjesta do zanemarivanja. Potom bi se opet obnovila pozicija značajnosti, ali umanjena s obzirom na primat koji je imala prije 30 i više godina. Ovaj rad govori o pristupima poučavanja gramatike koji uključuju one koji zagovaraju eksplicitno poučavanje jer vide učenje gramatike kao “ monitoring” , a ne pokretača govora. Drugi, pak, misle da se samo mali dio ukupnih karkteristika jezika može svjesno naučiti jer mnogi aspekti jezika cilja nemaju pravila koja se mogu jasno formulirati i kako poučavati ili naučiti. Stoga zagovaraju prakticiranje komunikativnih aktivnosti naglašavajući značenje. Ovdje se također raspravlja o prednostima i nedostatcima navedenih pristupa kao i o poimanju gramatike kao jednoj od komponenti u modelu komunikativne kompetencije (Canale i Swain, 1980) koja ne treba biti središnji, autonomni sustav koji se uči neovisno o značenju, društvenoj funkciji i strukturi diskursa.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Kraljević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perković, Anica; Kraljević, Lidija
Gramatika u komunikacijskom pristup // Jezik u društvenoj interakciji / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: HPDL, 2005. str. 393-400 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Perković, A. & Kraljević, L. (2005) Gramatika u komunikacijskom pristup. U: Stolac, D., Ivanetić, N. & Pritchard, B. (ur.)Jezik u društvenoj interakciji.
@article{article, author = {Perkovi\'{c}, Anica and Kraljevi\'{c}, Lidija}, year = {2005}, pages = {393-400}, keywords = {gramatika, komunikacijski pristup, model pou\v{c}avanja}, isbn = {953-96391-4-X}, title = {Gramatika u komunikacijskom pristup}, keyword = {gramatika, komunikacijski pristup, model pou\v{c}avanja}, publisher = {HPDL}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perkovi\'{c}, Anica and Kraljevi\'{c}, Lidija}, year = {2005}, pages = {393-400}, keywords = {grammar, communicative approach, teaching model}, isbn = {953-96391-4-X}, title = {Grammar in communicative approach}, keyword = {grammar, communicative approach, teaching model}, publisher = {HPDL}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font