Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 326571

Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije


Jerčinović, Silvije; Svržnjak, Kristina
Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Hvar: Kongres ruralnog turizma, 2007. str. 197-204 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 326571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije
(Positioning of touristic destination by building county's identity)

Autori
Jerčinović, Silvije ; Svržnjak, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert - Hvar : Kongres ruralnog turizma, 2007, 197-204

Skup
Hrvatski kongres ruralnog turizma (1 ; 2007)

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 17.10.2007. - 21.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
identitet mjesta; imiđ mjesta; marka; pozicioniranje
(place identity; place image; brand; positioning)

Sažetak
Nedvojbeno je da se u današnje vrijeme s aktivnostima ili namjerama institucija lokalne samouprave nastoji poboljšati ili promjeniti reputacija njihovih teritorija s ciljem stvaranja poželjnog imiđa među ciljanim potrošačima. Identitet i imiđ jesu okviri koji tvore srž stvaranja prepoznatljivosti marke mjesta u turističkoj ponudi županije. Nemoguće je kreirati bilo kakav imiđ županije bez strateških odluka u kontekstu indentiteta. Kada je jednom kreiran jasan koncept identiteta, stvoreni su temelji i pretpostavke za njezin imiđ i nedvosmisleno prepoznatljivu marku. Svrha stvaranja marke leži u činjenici izgradnje atraktivnosti za njegove potrošače ili korisnike i na taj način prepoznatljive turističke ponude. Marka donosi dodanu atraktivnost i na taj način konkurentnost spram ostalih županija, regija kako u zemlji tako i internacionalno. Stoga je od izuzetne važnosti pravilno građenje marke mjesta jer se ona rabi kao metafora za pozicioniranje mjesta (selo, grad, županija ili država) na domaćem ali i stranom tržištu kao poželjne destinacije, a u ovom slučaju, ruralno turističke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci


Citiraj ovu publikaciju:

Jerčinović, Silvije; Svržnjak, Kristina
Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Hvar: Kongres ruralnog turizma, 2007. str. 197-204 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jerčinović, S. & Svržnjak, K. (2007) Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije. U: Baćac, R. (ur.)Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma Perspektive razvoja ruralnog turizma.
@article{article, author = {Jer\v{c}inovi\'{c}, Silvije and Svr\v{z}njak, Kristina}, editor = {Ba\'{c}ac, R.}, year = {2007}, pages = {197-204}, keywords = {identitet mjesta, imi\dj mjesta, marka, pozicioniranje}, title = {Strategija pozicioniranja ruralno turisti\v{c}ke destinacije kroz gra\djenje identiteta \v{z}upanije}, keyword = {identitet mjesta, imi\dj mjesta, marka, pozicioniranje}, publisher = {Kongres ruralnog turizma}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jer\v{c}inovi\'{c}, Silvije and Svr\v{z}njak, Kristina}, editor = {Ba\'{c}ac, R.}, year = {2007}, pages = {197-204}, keywords = {place identity, place image, brand, positioning}, title = {Positioning of touristic destination by building county's identity}, keyword = {place identity, place image, brand, positioning}, publisher = {Kongres ruralnog turizma}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font