Pregled bibliografske jedinice broj: 326571
Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije
Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Hvar: Kongres ruralnog turizma, 2007. str. 197-204 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 326571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija pozicioniranja ruralno turističke destinacije kroz građenje identiteta županije
(Positioning of touristic destination by building county's identity)
Autori
Jerčinović, Silvije ; Svržnjak, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma Perspektive razvoja ruralnog turizma
/ Baćac, Robert - Hvar : Kongres ruralnog turizma, 2007, 197-204
Skup
Hrvatski kongres ruralnog turizma (1 ; 2007)
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 17.10.2007. - 21.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
identitet mjesta; imiđ mjesta; marka; pozicioniranje
(place identity; place image; brand; positioning)
Sažetak
Nedvojbeno je da se u današnje vrijeme s aktivnostima ili namjerama institucija lokalne samouprave nastoji poboljšati ili promjeniti reputacija njihovih teritorija s ciljem stvaranja poželjnog imiđa među ciljanim potrošačima. Identitet i imiđ jesu okviri koji tvore srž stvaranja prepoznatljivosti marke mjesta u turističkoj ponudi županije. Nemoguće je kreirati bilo kakav imiđ županije bez strateških odluka u kontekstu indentiteta. Kada je jednom kreiran jasan koncept identiteta, stvoreni su temelji i pretpostavke za njezin imiđ i nedvosmisleno prepoznatljivu marku. Svrha stvaranja marke leži u činjenici izgradnje atraktivnosti za njegove potrošače ili korisnike i na taj način prepoznatljive turističke ponude. Marka donosi dodanu atraktivnost i na taj način konkurentnost spram ostalih županija, regija kako u zemlji tako i internacionalno. Stoga je od izuzetne važnosti pravilno građenje marke mjesta jer se ona rabi kao metafora za pozicioniranje mjesta (selo, grad, županija ili država) na domaćem ali i stranom tržištu kao poželjne destinacije, a u ovom slučaju, ruralno turističke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci