Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 326503

Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa


Slunjski, Edita
Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 491-499 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 326503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa
(Teachers values as foundation of educational process)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada - : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, 491-499

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učitelj; vrijednosti učitelja; odgojne vrijednosti; odgojno-obrazovni proces;
(teacher; teachers value; educational values; educational process)

Sažetak
Vrijednosti, koje se mogu shvatiti kao sklop apstraktnih ideja o tome što je dobro, ispravno i poželjno pa predstavljaju svojevrsno mjerilo za prosudbu ljudi, pojava i događaja, moguće je razmatrati i na osobnoj razini (osobne vrijednosti) i na razini društva (društvene vrijednosti). Društvene se vrijednosti značajno odražavaju na definiranje odgojnih vrijednosti, jer se upravo putem odgoja nastoji afirmirati određeni društveni sustav vrijednosti i postići reprodukcija postojećeg društva. Humana i demokratična škola temelji se na demokratičnim vrijednostima poput slobode, ravnopravnosti, međusobnog uvažavanja, suodlučivanja učenika u odgojno-obrazovnom procesu i drugih, no njih je u odgojno-obrazovnoj praksi teško ostvariti. Kvalitetnu odgojno-obrazovnu praksu u školi nije moguće ostvariti proglašavanjem novih vrijednosti jer njihovo deklarativno prihvaćanje ne mora rezultirati kvalitetnim promjenama odgojno-obrazovne prakse. Praksom upravlja sustav implicitnih vrijednosti i uvjerenja svakog učitelja koji se ponekad naziva ''folk-uvjerenjima učitelja'', ''slikom učitelja o djetetu'', ''implicitnim teorijama učitelja'' ili ''mentalnim modelima''.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek, Hrvatska: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 491-499 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Slunjski, E. (2007) Vrijednosti učitelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa. U: Babić, N. (ur.)Kompetencije i kompetentnost učitelja.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {491-499}, keywords = {u\v{c}itelj, vrijednosti u\v{c}itelja, odgojne vrijednosti, odgojno-obrazovni proces, }, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Vrijednosti u\v{c}itelja kao temelj odgojno-obrazovnog procesa}, keyword = {u\v{c}itelj, vrijednosti u\v{c}itelja, odgojne vrijednosti, odgojno-obrazovni proces, }, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, editor = {Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {491-499}, keywords = {teacher, teachers value, educational values, educational process}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Teachers values as foundation of educational process}, keyword = {teacher, teachers value, educational values, educational process}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font