Pregled bibliografske jedinice broj: 326493
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA // Prometni sustavi 2007 / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007. str. 172-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 326493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA
(Marketing Management of Traffic Companies)
Autori
Pupavac, Drago ; Dujanić, Marčelo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prometni sustavi 2007
/ Rotim, Franko - Zagreb : Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007, 172-176
Skup
Prometni sustavi 2007
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; marketing-mix; prometne tvrtke; optimalizacija
(marketing; marketing-mix; traffic companies; optimalisation)
Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest na znanstveno utemeljen nači istražiti specifičnosti marketing odlučivanja u transportnim poduzećima, odnosno dokazati postavljenu hipotezu o izravnom utjecaju postavljanja optimalne kombinacije instrumenata marketing-mixa na ostvarenje marketing ciljeva transportne tvrtke. Po svojim obilježjima, primjenjenoj metodologiji i rezultatima istraživanja, dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za optimalizaciju marketing-mixa transportnih tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Dujanić, Marčelo, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci