Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 326493

MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA


Pupavac, Drago; Dujanić, Marčelo
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA // Prometni sustavi 2007 / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007. str. 172-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 326493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA
(Marketing Management of Traffic Companies)

Autori
Pupavac, Drago ; Dujanić, Marčelo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prometni sustavi 2007 / Rotim, Franko - Zagreb : Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007, 172-176

Skup
Prometni sustavi 2007

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; marketing-mix; prometne tvrtke; optimalizacija
(marketing; marketing-mix; traffic companies; optimalisation)

Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest na znanstveno utemeljen nači istražiti specifičnosti marketing odlučivanja u transportnim poduzećima, odnosno dokazati postavljenu hipotezu o izravnom utjecaju postavljanja optimalne kombinacije instrumenata marketing-mixa na ostvarenje marketing ciljeva transportne tvrtke. Po svojim obilježjima, primjenjenoj metodologiji i rezultatima istraživanja, dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za optimalizaciju marketing-mixa transportnih tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Dujanić, Marčelo, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Marčelo Dujanić (autor)

Avatar Url Drago Pupavac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pupavac, Drago; Dujanić, Marčelo
MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA // Prometni sustavi 2007 / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2007. str. 172-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pupavac, D. & Dujanić, M. (2007) MARKETING ODLUČIVANJE U PROMETNIM PODUZEĆIMA. U: Rotim, F. (ur.)Prometni sustavi 2007.
@article{article, author = {Pupavac, Drago and Dujani\'{c}, Mar\v{c}elo}, editor = {Rotim, F.}, year = {2007}, pages = {172-176}, keywords = {marketing, marketing-mix, prometne tvrtke, optimalizacija}, title = {MARKETING ODLU\v{C}IVANJE U PROMETNIM PODUZE\'{C}IMA}, keyword = {marketing, marketing-mix, prometne tvrtke, optimalizacija}, publisher = {Hrvatsko znanstveno dru\v{s}tvo za promet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pupavac, Drago and Dujani\'{c}, Mar\v{c}elo}, editor = {Rotim, F.}, year = {2007}, pages = {172-176}, keywords = {marketing, marketing-mix, traffic companies, optimalisation}, title = {Marketing Management of Traffic Companies}, keyword = {marketing, marketing-mix, traffic companies, optimalisation}, publisher = {Hrvatsko znanstveno dru\v{s}tvo za promet}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font