Pregled bibliografske jedinice broj: 326363
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije, 2007. (ostalo).
CROSBI ID: 326363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije
(Partnership of Parents and Teachers in Creating the Education Function)
Autori
Zloković, Jasminka
Izvornik
Modeli vzgoje v globalni družbi
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2007
Ključne riječi
roditelji; učitelji; partnerstvo; odgoj
(parents; teachers; partners; education)
Sažetak
U radu se na temelju solidne teorijske analize iznose argumenti koji u suvremeno vrijeme upućuju na potrebu kompetentnog, kontinuiranog i aktivnog povezivanja obitelji i škole kako bi se što bolje ispunila jedna od bitnih funkcija za razvoj djeteta a to je odgojna funkcija. S obzirom na stanje koje se uočava u pedagoškoj svakodnevici, nužno je redizajnirati praksu koja ponekad "ignorira" djetetovu obitelj ili njihovim problemima pristupa statično, jednostrano i formalistički, ne uvažavajući stvarne potrebe i kompleksnost situacije u kojoj se nalazi dijete i obitelj. U nizu kompetencija i « ; suvremenih pismenosti» ; koje se od učitelja očekuju, autorica jednu od bitnih kompetencija određuje uspostavljanje stvarnog partnerstva s roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Sažetak na engleskom i slovenskom jeziku
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka