Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 32595

Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske


Lamza-Maronić, Maja; Segetlija, Zdenko
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske // Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998. str. 773-781 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 32595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske
(Manaement Quality of Catering Establishments in Eastern Croatia)

Autori
Lamza-Maronić, Maja ; Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress / Peršić, Milena - Opatija : Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998, 773-781

Skup
14th Biennal International Congress

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće
(marketing-mix; consumer-guest; catering firm)

Sažetak
Kvaliteta se iskristarizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Potala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca. Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijelog apoduzeća. Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lamza-Maronić, Maja; Segetlija, Zdenko
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske // Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998. str. 773-781 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lamza-Maronić, M. & Segetlija, Z. (1998) Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske. U: Peršić, M. (ur.)Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress.
@article{article, author = {Lamza-Maroni\'{c}, Maja and Segetlija, Zdenko}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {773-781}, keywords = {marketin\v{s}ki splet, potro\v{s}a\v{c} - gost, ugostiteljsko poduze\'{c}e}, title = {Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduze\'{c}a isto\v{c}ne Hrvatske}, keyword = {marketin\v{s}ki splet, potro\v{s}a\v{c} - gost, ugostiteljsko poduze\'{c}e}, publisher = {Hotelijerski fakultet, Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lamza-Maroni\'{c}, Maja and Segetlija, Zdenko}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {773-781}, keywords = {marketing-mix, consumer-guest, catering firm}, title = {Manaement Quality of Catering Establishments in Eastern Croatia}, keyword = {marketing-mix, consumer-guest, catering firm}, publisher = {Hotelijerski fakultet, Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font