Pregled bibliografske jedinice broj: 32595
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske // Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998. str. 773-781 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 32595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske
(Manaement Quality of Catering Establishments in Eastern Croatia)
Autori
Lamza-Maronić, Maja ; Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotel in Tourism Destination, Vol II, 14th Biennal International Congress
/ Peršić, Milena - Opatija : Hotelijerski fakultet, Opatija, 1998, 773-781
Skup
14th Biennal International Congress
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće
(marketing-mix; consumer-guest; catering firm)
Sažetak
Kvaliteta se iskristarizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Potala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca. Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijelog apoduzeća. Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija