Pregled bibliografske jedinice broj: 325321
Organizacija poslovnog sustava u trgovini
Organizacija poslovnog sustava u trgovini // Slobodno poduzetništvo, časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, VII (2000), 23-24; 95-1 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 325321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija poslovnog sustava u trgovini
(Organization of bussiness system in market)
Autori
Radman-Funarić, Mirjana
Izvornik
Slobodno poduzetništvo, časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1330-2833) VII
(2000), 23-24;
95-1
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
organizacija ; trgovina ; distribucija
(organization ; market ; manual distribution)
Sažetak
Radi plasmana svojih proizvoda na tržište, većina proizvođača koristi marketing posrednike, koji zajedno čine trgovački kanal. Razlog tome najčešće je ili nedostatak financijskih sredstava za realizaciju neposrednog marketinga ili neisplativost ulaganja u otvaranje vlastitih maloprodajnih mjesta. Uz to trgovci, kao posrednici radi svoje specijalizacije imaju veću djelotvornost i mogućnost da na ciljanim tržištima, proizvode učine pristupačnijim. U članku autorica obrađuje problematiku organizacije poslovanja u trgovini, a napose problematiku fizičke distibucije i poslovnog logističkog sustava trgovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
UDK 658.8 (stručni članak) UDK 63:33 (časopis)